Takip et
Dr. Hande Güngör
Dr. Hande Güngör
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TÜRKİYE’DEKİ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇEVRE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ: 2000-2014 YILLARI ARASINDAKİ TEZLERİN VE MAKALELERİN İNCELENMESİ
HG OGELMAN, H Güngör
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 180-194, 2015
642015
Examination of the relationship between technology use of 5–6 year-old children and their social skills and social status
H Gülay Ogelman, H Güngör, Ö Körükçü, H Erten Sarkaya
Early child development and care 188 (2), 168-182, 2018
372018
Comparison of environmental attitudes and experiences of five-year-old children receiving preschool education in the village and city centre
N Durkan, H Güngör, L Fetihi, A Erol, H Gülay Ogelman
Early Child Development and Care 186 (8), 1327-1341, 2016
282016
Ebeveyn mükemmeliyetçiliğinin 5-6 yaş okul öncesi dönem çocuklarının algılanan kaygı düzeyini öngörmedeki rolü
H Güngör, M BULUŞ
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (39), 147-159, 2016
222016
Ebebeyn vr öğretmen mükemmelliyetçiliğinin 5-6 yaş okul öncesi dönem cocuklarının algılanan kaygı düzeyini öngörmedeki rolü
H Güngör
Pamukkale Üniversitesi, 2009
222009
Covid-19 ve yeni dönemdeki okula uyum süreci: Okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
H GÜLAY OGELMAN, H GÜNGÖR, İ GÖKTAŞ
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021
20*2021
Bir okul öncesi eğitim kurumunda ekolojik ayak izi uygulamaları ile sürdürülebilir yaşam fırsatlarının geliştirilmesi
H Güngör
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
192019
Çocuklarin gözünden evdeki teknolojik araçlar
HG OGELMAN, H GÜNGÖR, HE SARIKAYA, Ö Körükçü
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (23), 175-201, 2020
152020
Okul öncesi dönemde kültürel miras eğitimine ilişkin öğretmen görüşleri: Denizli ili örneği
HM ÖZTÜRK, H GÜNGÖR, HG OGELMAN
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (1), 175-203, 2021
142021
5-6 yaş okul öncesi dönem çocuklarının algılanan kaygı düzeylerinin incelenmesi
H Güngör, M Buluş
Eğitim Bilimleri Kurultayı, 16-18, 2010
142010
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMU ÇALIŞANLARININ EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
H GÜNGÖR, FNC KALBURAN
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2022
112022
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
H Güngör, HG Ogelman, F Demirci
Trakya Eğitim Dergisi, 2022
112022
Ladd ve profilet çocuk davranış ölçeği, akran şiddetine maruz kalma ölçeği ve resimli sosyometri ölçeği’nin dört yaş Türk çocukları için geçerlik güvenirlik çalışmaları
HG Ogelman, Ö Körükçü, HE SARIKAYA, H Güngör, C Ersan
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 109-129, 2015
102015
Examination of the Relationship Between the Social Skills and Internet Addiction of Preschool Teachers
HG OGELMAN, Ö KÖRÜKÇÜ, H GÜNGÖR, G KÖRÜKÇÜ
Journal of Theoretical Educational Science 8 (3), 380-396, 2015
8*2015
Okul öncesi eğitim kurumlarında çevre eğitimi
H Gülay Ogelman, Ö Körükçü, H Güngör, H Erten Sarıkaya
Çocuk ve Çevre, 71-110, 2014
82014
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
HG OGELMAN, F DEMİRCİ, H GÜNGÖR
Trakya Eğitim Dergisi 12 (1), 235-247, 2022
72022
ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUK SEVME DÜZEYLERİNİN ÇOCUK KATILIMI FARKINDALIĞI DÜZEYLERİNİ YORDAYICI ETKİSİ
HG OGELMAN, H GÜNGÖR
International Journal of Field Education 7 (1), 51-61, 2021
72021
Yükseköğrenim yapılarında eğitim donanımı tasarımına yönelik antropometrik ölçülerin belirlenmesi
V Kalınkara, HE Çolakoğlu, G Erturan, H Güngör
Verimlilik Dergisi, 77-90, 2011
72011
Covid-19 sürecinde 5-6 yaş çocuklarının online eğitim imkânlarına yönelik anne-baba görüşleri. 5
İ Göktaş, H Gülay Ogelman, H Güngör
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi Tan Metin Bildiri Kitabı, 1-2, 2020
62020
COVID-19 in Pictures of Preschoolers
ESH GÜNGÖR HANDE, GÜLAY OGELMAN HÜLYA, YAPICI MEHMET, ZEREN NALINCI GÜLBIN
Psycho-Educational Research Reviews 11 (2), 321-338, 2022
52022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20