Takip et
Dr. Ömer Faruk Kadan
Dr. Ömer Faruk Kadan
Hatay Mustafa Kemal University
mku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yaratıcı drama yönteminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersindeki başarı, tutum ve motivasyonlarına etkisi
ÖF Kadan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
492013
The effects of creative drama on achievement and motivation levels of the 7th graders in english language classes
ÖF Kadan
Participatory Educational Research 8 (3), 88-104, 2021
122021
Impact of visuals on primary school 4th graders’ problem-solving success
N Usta, M Yılmaz, S Kartopu, ÖF Kadan
Universal Journal of Educational Research, 2018
112018
5E öğrenme modelinin Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yazmaya yönelik tutum ve yazma becerilerine etkisi
ÖF Kadan
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hatay, 2020
82020
Okuma güçlüklerini gidermede eşli okuma yönteminin etkisine yönelik bir eylem araştırması
M Yılmaz, ÖF Kadan
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 231-244, 2019
52019
Sınıf öğretmenlerinin süreç temelli yazmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
M Yılmaz, ÖF Kadan
PEN Academic Publishing, 2019
52019
EĞİTİM FAKÜLTESİ BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİLEKÇE YAZMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
H ÖZÇAKMAK, ÖF KADAN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (39), 341-358, 2017
52017
An action research aiming to reveal the effects of paired reading on eliminating reading difficulties
M Yilmaz, ÖF Kadan
Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (1), 231-244, 2019
42019
Teachers' Opinions on Students' Learning Losses During the COVID-19 Pandemic: A Case Study.
A UYAR, OF KADAN
International Online Journal of Educational Sciences 14 (3), 2022
32022
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde yazma becerisi tutum ölçeği: Bir ölçek geliştirme çalışması
ÖF Kadan, ARI Bülent
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (4), 1322-1333, 2021
22021
Kavram karikatürleriyle yapılan öğretimin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin konuşma becerilerine etkisi
M Yılmaz, ZY Sağlık, ÖF Kadan
Eğitim ve Bilim 46 (207), 2021
22021
Impact of Instruction with Concept Cartoons on Primary School 3rd Graders' Speaking Skills
M Yilmaz, ZY Saglik, OF Kadan
12021
ÖĞRETMENLERİN YAZMA KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ
ÖF KADAN
EKEV Akademi Dergisi, 282-300, 2023
2023
Ön Lisans Öğrencilerinin E-Posta Yazma Becerilerinin İncelenmesi
ÖF KADAN
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1184-1197, 2023
2023
Öğretmen Empati Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
U Ahmet, ÖF Kadan
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 12 (1), 258-268, 2023
2023
An analysis of Turkish EFL students’ writing errors
ÖF Kadan
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 5 (2), 598-609, 2023
2023
The Effect of Teaching with Concept Cartoons on the Speaking Skills of Primary School 3rd Grade Students
M Yilmaz, Z Saglik, Ö KADAN
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (207), 2021
2021
ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST YAZMAYA YÖNELİK TUTUMLARI
ÖF KADAN, A UYAR
International Journal of Language Academy 8 (5), 2020
2020
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ (BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ)
ÖF KADAN, M YILMAZ
The Journal of Social Sciences 35 (35), 487-498, 2020
2020
DOKUZUNCU BÖLÜM HATAY’DA DİL EĞİTİMİ ALANINDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
ÖF Kadan
Education 100 (13 S 22), 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20