Takip et
Sekvan Kuzu
Sekvan Kuzu
Eğitim Programları ve Öğretimi Öğretim Görevlisi, Mustafa Kemal Üniversitesi
mku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Active listening strategies of academically successful university students
M Canpolat, S Kuzu, B Yıldırım, S Canpolat
Eurasian Journal of Educational Research 15 (60), 163-180, 2015
822015
Evaluation of Life-Long Learning Tendencies of Pre-Service Teachers In Terms of Some Variables/Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından …
S Kuzu, S Demir, M Canpolat
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (4), 1089-1105, 2015
372015
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi
S Kuzu, S Demir, M Canpolat
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (4), 1089-1105, 2015
202015
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
S Kuzu, F Balaman, M Canpolat
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 257-264, 2014
202014
Öğretmen Adayları için “Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öz Yeterlilik Ölçeği” nin Geliştirilmesi/Developing “Teaching Principles and Methods Cors Self-Efficacy Scale” for Pre …
S Kuzu, S Demir
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 401-415, 2015
172015
Fen bilgisi öğretmenlerinin yansıtıcı düşünmeye ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi: Şırnak ili örneği
S Kuzu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
152011
An investigation of teachers’ beliefs about learning
E Bay, M Ilhan, Z Aydın, İ Kinay, C Yiğit, R Kahramanoğlu, S Kuzu, ...
Croatian Journal of Education 16 (3), 55-90, 2014
132014
MOODLE KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN WEB DESTEKLİ EĞİTİM HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
ÖGS Kuzu, ÖGF Balaman
132014
Öğrenmeye yönelik inanç ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
E Bay, M İlhan, Z Aydın, İ Kinay, M Özyurt, S Kuzu, R Kahramanoğlu, ...
Uluslar arası İnsan Bilimleri Dergisi 9 (2), 1008-1030, 2012
112012
Öğretim ilke ve yöntemleri ders programının değerlendirilmesi
S Kuzu
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
72015
Öğretim İlke ve Yöntemleri ders programının değerlendirilmesi (Yayımlanmamış doktora tezi)
S Kuzu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, 2015
42015
Belief scale towards learning: Study of validity and reliability
E Bay, M İlhan, Z Aydın, İ Kinay, M Özyurt, S Kuzu, R Kahramanoğlu, ...
Journal of Human Sciences 9 (2), 1008-1030, 2012
32012
Istraživanje o uvjerenjima što ih učitelji imaju o učenju
E Bay, M İlhan, Z Aydın, İ Kinay, C Yiğit, S Kuzu, M Özyurt
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 16 …, 2014
22014
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN BELİRLENEREK BÖLÜMLERE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
ÖGS Kuzu, ÖGF Balaman, ÖGM Canpolat
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14