Dil Gelişimi Etkinlikleri N Dönmez Baykoç, Ç Dinçer, N Erdemir, Ü Abidoğlu, Ş Gümüşçü | 119* | 2000 |
Okulöncesi eğitim öğretmenlerinin çocuk istismari ihmali şiddet ve eğitimcilerin rolü konusundaki görüşleri N DEREOBALI, SÇ KARADAĞ, S Sönmez Ege Eğitim Dergisi 14 (1), 50-66, 2013 | 97 | 2013 |
An investigation of preschool teachers’ recognition of possible child abuse and neglect in Izmir, Turkey SÇ Karadag, S Sönmez, N Dereobalı Journal of interpersonal violence 30 (5), 873-891, 2015 | 39 | 2015 |
Okul çağında çocuk gelişimi ve eğitimi:" şimdi okullu oldum" N Dereobalı Morpa Kültür Yayınları, 2005 | 36 | 2005 |
Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı ve Program Örnekleri ZF Temel, A Kandır, N Erdemir, H Koçer | 35 | 2003 |
Okulöncesi öğretmenliği lisans programı derslerinin öğretim elemanları tarafından genel bir bakış açısıyla değerlendirilmesi N DEREOBALI, G Ünver İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 161-182, 2009 | 23 | 2009 |
12-30 aylar arasındaki Türk çocuklarının dil yapılarının anlamsal yönden incelenmesi N Erdemir Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2001 | 21 | 2001 |
Anaokuluna devam eden 48 aylık çocukların algısal becerilerinin geliştirilmesine yönelik hazırlanan programların dil gelişimi yönünden incelenmesi N Dereobali Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 1994 | 20 | 1994 |
Okul öncesi eğitim ve kitle iletişim araçları N Dereobalı Okul öncesi eğitime giriş içinde (ss. 253-278). Anı Yayıncılık, 2015 | 14 | 2015 |
Okulöncesi eğitim kurumlarında proje yaklaşımlı uygulamalar A Kandır, N Erdemir Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, 3-5, 2002 | 13 | 2002 |
Erken çocukluk döneminde yapılandırılmamış materyallerle hikaye oluşturmanın önemi N DEREOBALI, M ÖZCAN Dil Dergisi 169 (1), 51-66, 2018 | 12 | 2018 |
Okul öncesi eğitim alan 60-72 aylık çocuklardaokula hazırlık eğitiminin ilkokula hazırbulunuşluk düzeylerine etkisinin incelenmesi B Karakaş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | 11 | 2015 |
Okulöncesi eğitime devam eden çocukların beslenme algılarının incelenmesi D Uzakgiden Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | 8 | 2015 |
Preschool educators’ roles, views and experiences about child abuse, neglect, and violence towards children N Dereobalı, SÇ Karadağ, S Sönmez Ege Eğitim Dergisi 14 (1), 50-66, 2013 | 8 | 2013 |
Material development in the context of preschool teaching profession N Dereobalı, GB Seyhan Journal of Theoretical Educational Science 13 (1), 147-169, 2020 | 7 | 2020 |
An evaluation of the courses in curriculum of undergraduate preschool teacher training by instructors in general perspective N Dereobali, G Ünver preschool education 10 (3), 2009 | 7 | 2009 |
Türkiye’de okul öncesi eğitim kurumlarının durum tespit araştırması sonuçları S BAYKAN, E Ömeroğlu, F Şahin, N Dereobalı, A Turla Okulöncesi Eğitimi, 52-57, 1993 | 5 | 1993 |
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE MOTOR GELİŞİM VE RİSKLİ OYUN İLİŞKİSİ N DEREOBALI, T ÇANDIR Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 560-581, 2021 | 4 | 2021 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Anlattıkları Sürpriz Kutu Hikayeleri N Dereobalı, M Özcan Halil İbrahim AKYÜZ, 2019 | 1 | 2019 |
Surprise box stories told by preschool children N Dereobalı, M Özcan Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (5), 1865-1874, 2019 | 1 | 2019 |