Bireycilik ve Toplumculuk Tartışmaları Bağlamında Değerler Eğitimi Yaklaşımları ME Altıntaş Değerler Eğitimi Dergisi (Journal of Values Education) 10 (24), s.31-54, 2012 | 19 | 2012 |
DKAB öğretmenlerine göre Suriyeli çocukların devlet okullarında karşılaştıkları sorunlar (nitel bir araştırma) ME ALTINTAŞ Marife Dini Araştırmalar Dergisi 18 (2), 469-499, 2018 | 12 | 2018 |
Ateist Çevrelere Göre S/Zorunlu Din Dersleri ME Altıntaş | 5 | 2019 |
Tepkisel ve Gelişimsel Sınıf Yönetimi Modellerinin Ahlak Eğitimiyle İlişkisi (Relationship Between Moral Education And Traditional-Developmental Classroom Management Model) ME Altıntaş Bilimname 30 (2016/1), 207-221, 2016 | 4 | 2016 |
Öğretmenler Gözüyle Değerler Eğitimi ME Altıntaş Değer Eğitimi (D-Eğitim) Merkezi Yayınları, 2016 | 3 | 2016 |
Öğretmenlerine göre ilköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde değer öğretimi ME Altıntaş Doktora Tezi, 2014 | 3 | 2014 |
Ahlâk eğitimine feminist bir yaklaşım: Özen yaklaşımı ME ALTINTAŞ Bilimname 2014 (1), 99-120, 2014 | 3 | 2014 |
İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Yaklaşımı ME ALTINTAŞ Bilimname 2017 (34), 465-498, 2017 | 2 | 2017 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Değer Öğretiminin Amaçları -Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş ÇÜİFD 16 (2), 193-209, 2016 | 2 | 2016 |
Ahlak Eğitimine Feminist Bir Yaklaşım: Özen Yaklaşımı/Caring: A Feminist Approach to Moral Education ME Altıntaş Bilimname Dergisi 26 (1), s. 99-120, 2014 | 2* | 2014 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Kullandıkları Araç ve Gereçler -Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 77-106, 2016 | 1 | 2016 |
Batı Avrupa'da Özel Müslüman Okullarının Karşılaştıkları Sorunlar: İngiltere, Hollanda ve Fransa Örneği. ME ALTINTAŞ Değerler Eğitimi Dergisi 13 (30), 2015 | 1 | 2015 |
Din eğitimi açısından sihir ve büyü içerikli filimlerin etkilerine ilişkin çocukların algıları ME Altıntaş Yüksek Lisans Tezi, 2008 | 1 | 2008 |
HASTANELERDE GERÇEKLEŞTİRİLEN MANEVİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK HİZMETLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA (KAYSERİ ÖRNEĞİ). ME Altıntaş Review of the Faculty of Divinity of Amasya University, 2018 | | 2018 |
YÜKSEK DİN ÖĞRETİMİNDE KARMA YA DA TEK CİNSİYETE DAYALI EĞİTİM ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA1 ME Altıntaş Journal of Divinity Faculty of Hitit University 17 (34), 2018 | | 2018 |
Paulo Freire - Ezilenlerin Pedagojisi ME Altıntaş Düşünen Şehir, 2017 | | 2017 |
Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Olan Proje İmam Hatip Liselerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri-Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş | | 2017 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Yaptıkları İşbirlikleri-Nitel Bir Araştırma ME ALTINTAŞ Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 15 (30), 339-352, 2016 | | 2016 |
İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜYLE DEĞER ÖĞRETİMİNİ GERÇEKLEŞTİREN ÖĞRETMENLERDE OLMASI GEREKEN NİTELİKLER (NİTEL BİR ARAŞTIRMA) ME Altintaş Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (SAUIFD) 18 (34), 124-142, 2016 | | 2016 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değerler Eğitimini Planlamaya İlişkin Durumları-Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş Millî Eğitim dergisi 45 (212), 61-80, 2016 | | 2016 |