Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (DKAB) Dersi Öğretmenlerine Göre Suriyeli Çocukların Devlet Okullarında Karşılaştıkları Sorunlar (Nitel Bir Araştırma) ME ALTINTAŞ Marife Dini Araştırmalar Dergisi 18 (2), 469-499, 2018 | 45* | 2018 |
Bireycilik ve Toplumculuk Tartışmaları Bağlamında Değerler Eğitimi Yaklaşımları ME Altıntaş Değerler Eğitimi Dergisi (Journal of Values Education) 10 (24), s.31-54, 2012 | 44 | 2012 |
Hastanelerde Gerçekleştirilen Manevi Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri Üzerine Nitel Bir Araştırma (Kayseri Örneği) ME Altıntaş Amasya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 221-256, 2018 | 14 | 2018 |
Öğretmenler Gözüyle Değerler Eğitimi ME Altıntaş Değer Eğitimi (D-Eğitim) Merkezi Yayınları, 2016 | 14 | 2016 |
Tepkisel ve Gelişimsel Sınıf Yönetimi Modellerinin Ahlak Eğitimiyle İlişkisi ME Altıntaş Bilimname 30 (2016/1), 207-221, 2016 | 13 | 2016 |
Öğretmenlerine göre ilköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde değer öğretimi ME Altıntaş Doktora Tezi, 2014 | 12 | 2014 |
Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Olan Proje İmam Hatip Liselerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri-Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları, 47-65, 2017 | 8 | 2017 |
Ahlak Eğitimine Feminist Bir Yaklaşım: Özen Yaklaşımı ME Altıntaş Bilimname XXVI, 1, 2014 | 8 | 2014 |
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin değer öğretiminde kullandıkları yöntemler-nitel bir araştırma ME Altıntaş Milli Eğitim Dergisi 47 (217), 131-165, 2018 | 7 | 2018 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerinin değer öğretiminde yaptıkları işbirlikleri-nitel bir araştırma ME Altıntaş Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 15 (30), 339-352, 2016 | 7 | 2016 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Kullandıkları Araç ve Gereçler -Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 77-106, 2016 | 7* | 2016 |
Ateist Çevrelere Göre S/Zorunlu Din Dersleri ME Altıntaş | 6 | 2019 |
Din Eğitimi Açısından Sihir ve Büyü İçerikli Filimlerin Etkilerine İlişkin Çocukların Algıları ME Altıntaş Yüksek Lisans Tezi, 2008 | 6 | 2008 |
Yüksek Din Öğretiminde Karma ya da Tek Cinsiyete Dayalı Eğitim Üzerine Nitel Bir Araştırma ME Altıntaş Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 17 (34), 2018 | 5 | 2018 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Değer Öğretiminin Amaçları -Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş ÇÜİFD 16 (2), 193-209, 2016 | 5 | 2016 |
İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER ÖĞRETİMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ DERS DIŞI ETKİNLİKLER ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA ME ALTINTAŞ Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 83-99, 2019 | 4 | 2019 |
İlköğretim birinci ikinci ve üçüncü sınıf matematik dersi öğretim programlarının (geometri ünitesi) değerlendirilmesi M Altıntaş Yüksek lisans tezi, GÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Bilim …, 2005 | 4 | 2005 |
Bir Hatip Olarak Din Görevlilerinde Bulunması Gereken Temel Yeterlikler ME ALTINTAŞ Abant İzzet Baysal Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 6 (12), 416-429, 2018 | 3 | 2018 |
İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Yaklaşımı ME ALTINTAŞ Bilimname 2017 (34), 465-498, 2017 | 3 | 2017 |
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Değerler Eğitimini Planlamaya İlişkin Durumları-Nitel Bir Araştırma- ME Altıntaş Millî Eğitim dergisi 45 (212), 61-80, 2016 | 3 | 2016 |