Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları E Güveli, AS İpek, E Atasoy, H Güveli Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 2 (2), 2011 | 224* | 2011 |
The relation between the problem posing and problem solving skills of prospective elementary mathematics teachers T Kar, E Özdemir, AS İpek, M Albayrak Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 1577-1583, 2010 | 104 | 2010 |
Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma-çözme çalışmaları M ALBAYRAK, AS İPEK, I Cemalettin | 92* | 2006 |
Gerçekçi matematik eğitiminin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin tam sayılarla çarpma konusundaki başarılarına etkisi ZA Ünal, AS İpek Eğitim ve Bilim 34 (152), 2010 | 78 | 2010 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Çözmede Kullandıkları Temsiller AS İpek, S Okumuş Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 681, 2012 | 77* | 2012 |
Matematik öğretiminde kendini gerçekleştirme C IŞIK, M ALBAYRAK, AS İPEK Kastamonu Eğitim Dergisi, 129, 2005 | 55 | 2005 |
Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları AS İpek, C Işık, M Albayrak Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 1, 537-547, 2005 | 44 | 2005 |
Matematik öğretmenliği adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi A Kaplan, AS İpek Eğitim ve Bilim 27 (125), 2002 | 42 | 2002 |
The role of visualization approach on student’s conceptual learning S Konyalioglu, AC Konyalioglu, AS Ipek, A Isik International Journal for Mathematics Teaching and Learning 47, 1-9, 2005 | 34 | 2005 |
İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi B Aygün, D Baran-Bulut, AS İpek Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 7 (1), 62, 2016 | 23* | 2016 |
Sınıf öğretmeni adaylarının çizgi grafiklerine öykü oluşturmada karşılaştıkları güçlükler C Işık, T Kar, AS İpek, A Işık International Online Journal of Educational Sciences 4 (3), 644-658, 2012 | 22* | 2012 |
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi MF Öçal, AS İpek, E Özdemir, T Kar Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 1-1, 2018 | 20* | 2018 |
Kompleks sayılarla ilgili kavramların anlaşılmasında görselleştirme yaklaşımının etkinliğinin incelenmesi AS İpek Yayınlanmamış Doktora Tezi, 2003 | 17 | 2003 |
Matematik Tarihinde Sözel Problemlerin Çözümünde Görsel Temsillerin Kullanılması T KAR, AS İPEK Journal of Qafqaz University, 2009 | 15* | 2009 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küme Kavramıyla İlgili Algıları AS İPEK, M ALBAYRAK Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2009 | 14 | 2009 |
Onluk sayma sisteminin öğretimi M Albayrak, AS İpek, C Işık Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006 | 14 | 2006 |
Yaratıcı problem çözme özellikleri envanterini Türkçeye uyarlama çalışması B Baran-Bulut, AS İpek, B Aygün Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 1360-1377, 2018 | 13 | 2018 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarinin Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri AS İpek, D Baran 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium. Retrieved …, 2011 | 13 | 2011 |
Pre-Service Elementary Mathematics Teachers' Specialized Content Knowledge: The Case of Integer Addition and Subtraction AS Ipek International Journal of Progressive Education 14 (4), 70-84, 2018 | 8 | 2018 |
Indicators Of Prospective Mathematics Teachers' Success in Problem Solving: The Case Of Creativity in Problem-Posing T Kar, E Özdemir, MF Öçal, G Güler, AS İpek Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the …, 2019 | 7 | 2019 |