Follow
Sima Nart
Title
Cited by
Cited by
Year
The effects of strategic orientations on innovation capabilities and market performance: The case of ASEM
H Tutar, S Nart, D Bingöl
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 709-719, 2015
1992015
MENŞE ÜLKE ETKİSİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI VE DAVRANIŞLARINA YANSIMALARI: İNGİLTERE PAZARINDA TÜRK VE ALMAN MARKALARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Y Nart
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2008
782008
The effect of greenwashing on online consumer engagement: A comparative study in France, Germany, Turkey, and the United Kingdom
İ Topal, S Nart, C Akar, A Erkollar
Business Strategy and the Environment 29 (2), 465-480, 2020
742020
Internal marketing practices, genuine emotions and their effects on hotel employees’ customer-oriented behaviors
S Nart, N Sututemiz, S Nart, OM Karatepe
Journal of Human Resources in Hospitality & Tourism 18 (1), 47-70, 2019
682019
Determining the antecedents of marketing competencies of SMEs for international market performance
H Kanibir, R Saydan, S Nart
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 12-23, 2014
672014
Tüketicilerin helal tüketim davranışlarının belirleyicileri: Planlı Davranış Teorisi çerçevesinde bir araştırma
A Öztürk, S Nart, R Altunışık
International Journal of Islamic Economics and Finance Studies 1 (2), 141-160, 2015
62*2015
Örgütsel adalet algısı kamu çalışanlarının ihbar etme niyetinin belirleyicisi midir?
S Yürür, S Nart
Amme İdaresi Dergisi 49 (3), 2016
542016
ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ-TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ
H Kanıbir, S Nart, R Saydan
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 3 (6), 53-84, 2010
452010
Türkiye’de franchising sisteminin gelişimi ve franchise alan girişimcilerin iş memnuniyeti belirleyicilerinin analizi üzerine bir araştırma
S Nart
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 123-149, 2005
362005
Materyalizm-moda giyim ilgilenimi-plansız satına alma ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
A Öztürk, S Nart
Uluslararası Ekonomik Araştırmalar Dergisi 2 (3), 45-55, 2016
332016
The effects of internal relationship marketing on superior customer relations as competitive performance: Evidence from healthcare industry
H Kanibir, S Nart
Procedia-Social and Behavioral Sciences 58, 1378-1385, 2012
262012
Algılanan hizmet kalitesinin müşteri değerlendirme sürecine yansımaları ve sadakat üzerindeki etkisi: Havayolu endüstrisinden bulgular
S Nart
Uludağ Üniversitesi, 2006
242006
Türkiye'de Tüketici Koruma Faaliyetleri: Tüketici Algılarına Yönelik Bir Saha Çalışması
R Altunışık, K Mert, S Nart
3. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 475-484, 2004
242004
FACEBOOK MARKA SAYFASI İÇERİKLERİNİN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: MODA MARKALARI ÖRNEĞİ
İ Topal, S Nart
Global Journal of Economics and Business Studies 5 (9), 74-89, 2016
192016
ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ
İ Topal, S Nart
Global Journal of Economics And Business Studies 6 (12), 127-144, 2017
172017
Investigating drivers of choice behavior: Corporate image, perceived risk and trust interactions through reputation management
H Kanibir, S Nart
Journal of Global Strategic Management 5, 121-134, 2009
172009
TÜKETİCİ HAKLARININ PAZAR ORTAMINDAKİ FONKSİYONELLİĞİ: HAK ARAMA DAVRANIŞI ve BİLGİ, BİLİNÇ, TUTUM İLİŞKİSİ
S Nart
Journal of Management and Economics Research 6 (10), 2-30, 2008
162008
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDEKİ İNOVASYON YETENEĞİ KAYNAKLARININ AHP İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
S Nart, S Güner, S Nart
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 377-390, 2017
112017
TÜKETİCİ BOYKOT DAVRANIŞININ BELİRLEYİCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN ARACILIK ROLÜ
A Öztürk, S Nart
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (78), 660-687, 2021
102021
MARKA BİLİNİRLİĞİ, MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
R Saydan, S Nart, A Baydaş
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (1), 25-42, 2011
102011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20