Follow
Sima Nart
Title
Cited by
Cited by
Year
The effects of strategic orientations on innovation capabilities and market performance: The case of ASEM
H Tutar, S Nart, D Bingöl
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 709-719, 2015
1742015
MENŞE ÜLKE ETKİSİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI VE DAVRANIŞLARINA YANSIMALARI: İNGİLTERE PAZARINDA TÜRK VE ALMAN MARKALARININ KARŞILAŞTIRILMASI.
S Nart
Suleyman Demirel University Journal of Faculty of Economics & Administrative …, 2008
752008
Determining the antecedents of marketing competencies of SMEs for international market performance
H Kanibir, R Saydan, S Nart
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 12-23, 2014
652014
Tüketicilerin helal tüketim davranışlarının belirleyicileri: Planlı Davranış Teorisi çerçevesinde bir araştırma
A Öztürk, S Nart, R Altunışık
International Journal of Islamic Economics and Finance Studies 1 (2), 141-160, 2015
55*2015
Örgütsel adalet algısı kamu çalışanlarının ihbar etme niyetinin belirleyicisi midir?
S Yürür, S Nart
Amme İdaresi Dergisi 49 (3), 2016
542016
Internal marketing practices, genuine emotions and their effects on hotel employees’ customer-oriented behaviors
S Nart, N Sututemiz, S Nart, OM Karatepe
Journal of Human Resources in Hospitality & Tourism 18 (1), 47-70, 2019
492019
The effect of greenwashing on online consumer engagement: A comparative study in France, Germany, Turkey, and the United Kingdom
İ Topal, S Nart, C Akar, A Erkollar
Business Strategy and the Environment 29 (2), 465-480, 2020
422020
ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ-TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ
H KANIBİR, N Sima, R SAYDAN
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 3 (6), 53-84, 2010
392010
Türkiye’de franchising sisteminin gelişimi ve franchise alan girişimcilerin iş memnuniyeti belirleyicilerinin analizi üzerine bir araştırma
N Sima
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 123-149, 2005
322005
Materyalizm-moda giyim ilgilenimi-plansız satına alma ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
A Öztürk, N Sima
Uluslararası Ekonomik Araştırmalar Dergisi 2 (3), 45-55, 2016
282016
The effects of internal relationship marketing on superior customer relations as competitive performance: Evidence from healthcare industry
H Kanibir, S Nart
Procedia-Social and Behavioral Sciences 58, 1378-1385, 2012
252012
Algılanan hizmet kalitesinin müşteri değerlendirme sürecine yansımaları ve sadakat üzerindeki etkisi: Havayolu endüstrisinden bulgular
S Nart
Uludağ Üniversitesi, 2006
202006
Investigating drivers of choice behavior: Corporate image, perceived risk and trust interactions through reputation management
H Kanibir, S Nart
Journal of Global Strategic Management 5, 121-134, 2009
192009
Türkiye'de Tüketici Koruma Faaliyetleri: Tüketici Algılarına Yönelik Bir Saha Çalışması
R Altunışık, K Mert, S Nart
3. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 475-484, 2004
162004
TÜKETİCİ HAKLARININ PAZAR ORTAMINDAKİ FONKSİYONELLİĞİ: HAK ARAMA DAVRANIŞI ve BİLGİ, BİLİNÇ, TUTUM İLİŞKİSİ
S NART
Journal of Management and Economics Research 6 (10), 2-30, 2008
152008
FACEBOOK MARKA SAYFASI İÇERİKLERİNİN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: MODA MARKALARI ÖRNEĞİ
İ Topal, S Nart
Global Journal of Economics and Business Studies 5 (9), 74-89, 2016
142016
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDEKİ İNOVASYON YETENEĞİ KAYNAKLARININ AHP İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
N Sima, S GÜNER, N Senem
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 377-390, 2017
102017
ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ
İ TOPAL, N Sima
Global Journal of Economics And Business Studies 6 (12), 127-144, 2017
92017
Improving distance education system: Problems and solutions from the perspective of lecturers
S Nart, R Altunisik
The Online Journal of Distance Education and e-Learning 10 (10), 23, 2013
92013
MARKA BİLİNİRLİĞİ, MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
R Saydan, N Sima, A Baydaş
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (1), 25-42, 2011
82011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20