Merkezi sınavların öğretmenler üzerinde sosyal, psikolojik etkisi ve öğretmenlerin öğretim programı uygulamalarına yansıması A ÇETİN, S ÜNSAL Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 304-323, 2019 | 98 | 2019 |
Destekleme ve yetiştirme kurslarının işlevlerine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi S ÜNSAL, F KORKMAZ Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 2016 | 79 | 2016 |
Türkiye’de öğretmenlik mesleğinin statüsüne ilişkin bir pareto analizi S Ünsal Sakarya University Journal of Education 8 (2), 111-130, 2018 | 69 | 2018 |
Okul öncesi öğretmenlerin ‘‘teknoloji’’kavramına ilişkin metaforik algılarının incelemesi/An investigation of preschool teachers’ perceptions on the concept of “technology” F KORKMAZ, S ÜNSAL Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (35), 2016 | 57 | 2016 |
Öğretmenlerin mesleki imajlarına ilişkin görüşleri ve mesleki imaja etki eden faktörler S Ünsal Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 51 | 2015 |
Öğretmenlerin Mesleki İmaj Ölçeği Occupational Image Scale of Teachers B Bağçeci, B Çetin, S Ünsal Gaziantep University Journal of Social Sciences 12 (1), 34-48, 2013 | 47 | 2013 |
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi F Korkmaz, S Ünsal Turkish Journal of Education 5 (3), 82-95, 2016 | 34 | 2016 |
Analysis of attainments and evaluation questions in sociology curriculum according to the SOLO taxonomy F Korkmaz, S Unsal Eurasian Journal of Educational Research 17 (69), 75-92, 2017 | 30 | 2017 |
Eğitim programı tasarımı tercihlerine yönelik öğretmen görüşleri S ÜNSAL, F KORKMAZ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 275-289, 2017 | 25 | 2017 |
Analysis of Mathematics Teachers' Self-Efficacy Levels Concerning the Teaching Process. S Ünsal, F Korkmaz, S Perçin Journal of Education and Practice 7 (24), 99-107, 2016 | 25 | 2016 |
Özel okul ve devlet okulunda görev yapmış sınıf öğretmenlerinin öğretim programlarını uygulamada karşılaştıkları farklılıklar S Ünsal, A Çetin Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (4), 1541-1551, 2019 | 24 | 2019 |
Developing the scale of teacher self-efficacy in teaching process F Korkmaz, S Unsal European Journal of Educational Research 5 (2), 73-83, 2016 | 24 | 2016 |
Özel eğitim öğretmenlerinin psikolojik dayanıklılık ile mesleki sosyal destek düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi S Karakuş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 22 | 2017 |
Social, psychological effects of central examinations on teachers and their reflections on teachers' curriculum implementations A Çetin, S Ünsal Hacettepe University Journal of Education 34 (2), 304-323, 2019 | 21 | 2019 |
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA S Ünsal İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (42), 1481-1504, 2021 | 19 | 2021 |
THE INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SECONDARY SCHOOL TEACHERS’SELF EFFICACY BELIEFS AND ATTITUDE TOWARDS TEACHING ŞC Emre, S Ünsal European Journal of Education Studies, 2017 | 16 | 2017 |
Exploring Teaching Profession from a Sociological Perspective: Evidence from Turkey. S Ünsal, R Agçam, F Korkmaz Universal Journal of Educational Research 5 (5), 874-880, 2017 | 15 | 2017 |
Öğretmen algılarına göre fark oluşturan öğretmen A Çetin, S Ünsal İnsan ve Toplum 10 (2), 35-64, 2020 | 14 | 2020 |
The change in the curricula: Teachers’ perceptions S Ünsal, A Çetin, F Korkmaz, M Aydemir Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 623-661, 2019 | 14 | 2019 |
Ticaretin Kolaylaştırılması Bağlamında Tek Pencere Uygulaması S Ünsal Uzmanlık Yüksek Lisans Tezi, TC Başbakanlık Gümrük Müsteşarlığı AB ve Dış …, 2007 | 14 | 2007 |