Follow
Serkan Ünsal
Title
Cited by
Cited by
Year
Merkezi sınavların öğretmenler üzerinde sosyal, psikolojik etkisi ve öğretmenlerin öğretim programı uygulamalarına yansıması
A ÇETİN, S ÜNSAL
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 304-323, 2019
982019
Destekleme ve yetiştirme kurslarının işlevlerine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
S ÜNSAL, F KORKMAZ
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 2016
792016
Türkiye’de öğretmenlik mesleğinin statüsüne ilişkin bir pareto analizi
S Ünsal
Sakarya University Journal of Education 8 (2), 111-130, 2018
692018
Okul öncesi öğretmenlerin ‘‘teknoloji’’kavramına ilişkin metaforik algılarının incelemesi/An investigation of preschool teachers’ perceptions on the concept of “technology”
F KORKMAZ, S ÜNSAL
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (35), 2016
572016
Öğretmenlerin mesleki imajlarına ilişkin görüşleri ve mesleki imaja etki eden faktörler
S Ünsal
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
512015
Öğretmenlerin Mesleki İmaj Ölçeği Occupational Image Scale of Teachers
B Bağçeci, B Çetin, S Ünsal
Gaziantep University Journal of Social Sciences 12 (1), 34-48, 2013
472013
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
F Korkmaz, S Ünsal
Turkish Journal of Education 5 (3), 82-95, 2016
342016
Analysis of attainments and evaluation questions in sociology curriculum according to the SOLO taxonomy
F Korkmaz, S Unsal
Eurasian Journal of Educational Research 17 (69), 75-92, 2017
302017
Eğitim programı tasarımı tercihlerine yönelik öğretmen görüşleri
S ÜNSAL, F KORKMAZ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 275-289, 2017
252017
Analysis of Mathematics Teachers' Self-Efficacy Levels Concerning the Teaching Process.
S Ünsal, F Korkmaz, S Perçin
Journal of Education and Practice 7 (24), 99-107, 2016
252016
Özel okul ve devlet okulunda görev yapmış sınıf öğretmenlerinin öğretim programlarını uygulamada karşılaştıkları farklılıklar
S Ünsal, A Çetin
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (4), 1541-1551, 2019
242019
Developing the scale of teacher self-efficacy in teaching process
F Korkmaz, S Unsal
European Journal of Educational Research 5 (2), 73-83, 2016
242016
Özel eğitim öğretmenlerinin psikolojik dayanıklılık ile mesleki sosyal destek düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Karakuş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
222017
Social, psychological effects of central examinations on teachers and their reflections on teachers' curriculum implementations
A Çetin, S Ünsal
Hacettepe University Journal of Education 34 (2), 304-323, 2019
212019
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
S Ünsal
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (42), 1481-1504, 2021
192021
THE INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SECONDARY SCHOOL TEACHERS’SELF EFFICACY BELIEFS AND ATTITUDE TOWARDS TEACHING
ŞC Emre, S Ünsal
European Journal of Education Studies, 2017
162017
Exploring Teaching Profession from a Sociological Perspective: Evidence from Turkey.
S Ünsal, R Agçam, F Korkmaz
Universal Journal of Educational Research 5 (5), 874-880, 2017
152017
Öğretmen algılarına göre fark oluşturan öğretmen
A Çetin, S Ünsal
İnsan ve Toplum 10 (2), 35-64, 2020
142020
The change in the curricula: Teachers’ perceptions
S Ünsal, A Çetin, F Korkmaz, M Aydemir
Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 623-661, 2019
142019
Ticaretin Kolaylaştırılması Bağlamında Tek Pencere Uygulaması
S Ünsal
Uzmanlık Yüksek Lisans Tezi, TC Başbakanlık Gümrük Müsteşarlığı AB ve Dış …, 2007
142007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20