Takip et
Assoc.Prof. Dr. Bulent Dos
Assoc.Prof. Dr. Bulent Dos
Associate Professor - Gaziantep University
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri İle Akademik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
RS Yrd. Doç. Dr. Birsen BAĞÇECİ, Arş. Gör. Bülent DÖŞ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (16), 551-566, 2011
254*2011
An analysis of teachers questioning strategies
B Dos, E Bay, C Aslansoy, B Tiryaki, N Cetin, C Duman
Educational research and reviews 11 (22), 2065-2078, 2016
1172016
ASSESSING METACOGNITIVE AWARENESS AND LEARNING STRATEGIES AS POSITIVE PREDICTORS FOR SUCCESS IN A DISTANCE LEARNING CLASS
RABDÖS Assist. Prof. Dr. Hidayet TOK, Assist. Prof. Dr
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 123-134, 2010
95*2010
The analysis of the blogs created in a blended course through the reflective thinking perspective.
B Dos, S Demir
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (2), 1335-1344, 2013
802013
The relationship between mobile phone use, metacognitive awareness and academic achievement
DOS Bulent
European Journal of Educational Research 3 (4), 192-200, 2014
522014
PROGRAMA BAĞLILIĞI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
DÖŞ Bülent, BAY Erdal, R KAHRAMANOĞLU, ET ÖZPOLAT
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 110-137, 2017
372017
Developing and evaluating a blended learning course
B Dos
The Anthropologist 17 (1), 121-128, 2014
322014
Turizm eğitimi alan öğrencilerin internete dayalı uzaktan eğitim yöntemine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
A Olcay, DÖŞ Bülent
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 727-750, 2016
302016
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinde harmanlanmış öğrenme modelinin uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi
B Döş
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
182014
ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, ÖĞRETMENLİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
DÖŞ Bülent, C ÖZŞAHİN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (71), 1397-1408, 2019
152019
Öğretmenlerin Mesleki Bilgi ve Beceri İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nitel Bir Analiz
B Döş
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 2016
13*2016
Creating online storylines for increasing the knowledge retention
B Dös
Procedia-Social and Behavioral Sciences 195, 1051-1056, 2015
112015
Experiencing a learning organization: School administrators identify causes of teacher ineffectiveness
AC Savas, I Dos, B Dos, H Demir
The Anthropologist 16 (1-2), 417-425, 2013
112013
Turizm eğitimi alan öğrencilerin elektronik öğrenmeye hazır bulunuşluklarını belirlemeye yönelik bir çalışma
A Olcay, B Döş, M Sürme, M Düzgün
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (2), 427-438, 2018
92018
The nexus of teaching, research and practice: Perceptions and expectations of undergraduate education students in Southeast Turkey
Y Smirnova, B Dos
Journal of Applied Research in Higher Education 13 (4), 961-979, 2021
82021
Analyzing The Alternative Assessment Applications for the Development of Teaching: Review of Literature
B Döş
International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 215-228, 2016
7*2016
Teaching English phrases through SMS
EK Cig, S Guvercin, B Bayimbetov, DOS Bulent
European Journal of Educational Research 4 (1), 48-56, 2015
72015
Polislerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
BD Bülent Demirel
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (1), 309-327, 2020
62020
Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik algılarının incelenmesi
B Döş, G Özdemir-Doğan
Journal of Human Sciences 13 (2), 2488-2503, 2016
62016
Investigating the opinions of primary and high school teachers regarding online in-service education
H Tok, B Dos
European Journal of Educational Studies 2 (3), 331-338, 2010
62010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20