Türkçe ders kitaplarındaki dil bilgisi etkinliklerinin metinlerle ilişkisi M Karagöz, U Oryaşın Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 187-194, 2014 | 21 | 2014 |
Türkçe ders kitaplarındaki etkinliklerin Yenilenen Bloom Sınıflandırması’na göre incelenmesi U Oryaşın Ana Dili Eğitimi Dergisi 9 (3), 820-832, 2021 | 18 | 2021 |
Türkçe ders kitaplarındaki etkinliklerin bütüncül bir anlayışla incelenmesi U Oryaşın PQDT-Global, 2020 | 15 | 2020 |
A study of tale reading dictionary framework of teaching vocabulary M Karagöz, N Yücelşen, U Oryaşın Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 943-949, 2014 | 6 | 2014 |
Liselere giriş sınavlarında (1990-2009) ses bilgisi ve biçim bilgisi sorularının öğretim programları, ders kitaplarıyla uygunluğunun incelenmesi U Oryaşin PQDT-Global, 2012 | 4 | 2012 |
Cemal Süreya Şiirlerinde Özdeyişler. M Karagöz, U Oryaşın Dil ve Edebiyat Egitimi Dergisi 2 (12), 2014 | 2 | 2014 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE-(I/A) r BİÇİMBİRİMİNİN ALIŞKANLIK İŞLEVİNİN ÖĞRETİLMESİNE YÖNELİK İŞE DAYALI DERS MALZEMELERİ DAK BAŞOĞUL, U ORYAŞIN, M KARAGÖZ Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 8 (1), 2016 | 1 | 2016 |
Diller İçin Avrupa Ortak Başvuru Metni Tamamlayıcı Cilt ile Önceki Sürümün Karşılaştırılması U ORYAŞIN 100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, 25, 2023 | | 2023 |
METİNLERİN YORUMLANMASINDA METİN TONLARININ ÖNEMİ. VD GÜNAY, M KARAGÖZ, U ORYAŞIN Journal of International Social Research 7 (35), 2014 | | 2014 |
Cemal Süreya Şiirlerinde Özdeyişler OU Oryaşın Journal of Language and Literature 12, 66-76, 2014 | | 2014 |