Follow
Hakan Ulum
Hakan Ulum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Verified email at erbakan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Evaluation of the activities in the Turkish coursebooks (student’s books and workbooks) used at the 2nd, 3rd, and 4th classes of state primary schools according to revised …
H Ulum, SM Taşkaya
Kastamonu Education Journal 27 (1), 107-118, 2019
69*2019
The effects of online education on academic success: A meta-analysis study
H Ulum
Education and Information Technologies 27, 429–450, 2022
672022
Çocuklarda bilgisayar oyunu bağımlılığı ile duygu ayarlayabilme arasındaki ilişkinin incelenmesi
H Ulum
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
222016
İlkokul matematik ders kitaplarında bulunan ünite değerlendirme sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi
L Üredi, H Ulum
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 432-447, 2020
202020
ÇOCUKLARDA DUYGU AYARLAYABİLME YETİSİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
L Üredi, H Ulum
92017
Investigating the primary school teachers' perspectives on the use of education platforms in teaching
L Uredi, S Akbasli, H Ulum
Educational Research and Reviews 11 (15), 1432, 2016
82016
İlkokul dördüncü sınıf kaynaştırma öğrencisinin mobil oyun yardımı ile matematik becerilerinin geliştirilmesi
S Baş, H Ulum
2. uluslararası temel eğitim kongresi tam metin bildiri kitabı, 68-71, 2019
72019
Öğretmenlerde örgütsel bağlılığın çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması
S TÜMKAYA, U Hakan
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (3), 1103-1121, 2019
62019
A systematic review of the approaches enhancing the mathematics achievement
S Tümkaya, H Ulum
Journal of Education Culture and Society 11 (2), 171-182, 2020
52020
Matematik eğitimi sürecinde sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisine (TPAB) ilişkin görüşleri
L Üredi, H Ulum
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (29 Ekim Özel Sayısı …, 2020
52020
Sınıf öğretmenlerinin konuşma becerilerini geliştirmek için kullandıkları etkinlikler
H Ulum, SM Taşkaya
Çukurova Araştırma Dergisi 3 (2), 92-101, 2017
52017
The effects of Web 2.0 supported environmental education on self-efficacy belief regarding environmental education and environmental awareness
MA Küçükaydın, H Ulum
Education and Information Technologies 28 (11), 14529-14551, 2023
32023
The effect of student-centred methods and techniques on primary school students' mathematics achievement: A meta-analysis study
H Ulum, S Tümkaya
Malikussaleh Journal of Mathematics Learning (MJML) 5 (1), 1-13, 2022
3*2022
Sınıf öğretmenlerinin matematiğin öğretimi ve öğrenimi hakkındaki inanışları
P Dinç Artut, H Ulum
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 28 (1), 59-69, 2019
3*2019
Kişilik Özellikleri Farklılık Gösteren Okul Yöneticilerinin Benimsedikleri Liderlik Yaklaşımları: Mersin ili Örneği
L Üredi, M Özarslan, H Ulum
IX. International Congress of Educational Reserarch (IX. Uluslararası Eğitim …, 2017
32017
The relationship between mathematics anxiety and mathematics achievement: Meta analysis study
H Ulum, T Küçükdanacı
Research on Education and Psychology 6 (2), 193-206, 2022
22022
TAŞIMA YOLUYLA EĞİTİME ERİŞİM UYGULAMASINDA AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
S TÜMKAYA, U Hakan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 853-868, 2020
22020
İlkokul matematik dersi güncel öğretim programının okul matematiği prensiplerine göre incelenmesi
L Üredi, H Ulum
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 13 (2 …, 2019
2*2019
Managerial Approaches Adopted by School Directors with Diverse Personality Characteristics: A Sample of Mersin City
L Üredi, M Özarslan, H Ulum
Chaos, Complexity and Leadership 2016 4, 609-622, 2018
22018
Variables affecting the attitudes of teachers and school principals in reporting child abuse: an analysis of demographic characteristics, awareness, and self-efficacy
MA Küçükaydın, H Ulum, E Sayıcı
Child Abuse & Neglect 145, 106400, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20