The effect of primary school teachers’ burnout on organizational health A Sabancı Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 195-205, 2009 | 63 | 2009 |
Sınıf yönetiminin temelleri A Sabancı Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Sınıf Yönetimi, Ankara: Anı Yayıncılık, 2008 | 54 | 2008 |
The effect of ICT usage on the classroom management: A case study in language teaching A Sabanci, G Ozyildirim, R Imsir International Review of Social Sciences and Humanities 7 (1), 232-245, 2014 | 41 | 2014 |
İlköğretim okul yöneticilerinin görüşlerine göre öğrencilerin istenmeyen davranışları ve bu davranışlarla başa çıkma yöntemleri GÖ Nezihoğlu, A Sabancı Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 41-53, 2010 | 39 | 2010 |
Denetmenlerin, Öğretmenlik Yeterlik Alanları Açısından Devlet lköğretim Okulu Sınıf Öğretmenlerine Rehberlik Görevlerini Gerçekleştirme Düzeyleri A SABANCI, Ş Ahmet | 39* | |
The Correlation Between School Managers' Communication Skills and School Culture. A Sabancı, A Ahmet Şahin, MA Sönmez, O Yılmaz International Journal of Progressive Education 12 (3), 2016 | 37 | 2016 |
Öğretmenin etkinlik odaklı hayat bilgisi öğretiminde sınıf yönetimi değişkenleri açısından değerlendirilmesi: Bilen öğretmenden bulduran öğretmene doğru A Sabancı, A Şahin Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu. Ankara: Sim Matbaası …, 2005 | 37 | 2005 |
Müdürlerin vizyoner liderlik özelliklerine ilişkin müdürlerin, müdür yardımcılarının ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi A Sabancı Milli Eğitim, 333-343, 2007 | 35 | 2007 |
Views of Primary School Administrators, Teachers and Parents on Parent Involvement in Turkey. A Sabancı Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2009 | 34 | 2009 |
School principals' assumptions about human nature: Implications for leadership in Turkey A Sabanci Educational Management Administration & Leadership 36 (4), 511-529, 2008 | 31 | 2008 |
Views of School Managers and Teachers about School Culture. A Sabanci, A Sahin, MA Sönmez, O Yilmaz Online Submission 8 (1), 28-45, 2017 | 30 | 2017 |
Ödül sisteminin ilköğretim okullarındaki öğretmenler ve müdür yardımcıları için önem derecesi, gereksinimleri karşılama ve iş doyumu sağlama düzeyi A Sabancı Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 19 (19), 363-391, 1999 | 29 | 1999 |
Okul yöneticilerinin, öğretmenlerin ve velilerin görüşlerine göre ana sınıfı eğitiminde karşılaşılan sorunlar A Sabancı, M Altun, S Uçar Altun Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 24 (2), 339-385, 2018 | 28 | 2018 |
The effect of teachers' stress on educational organizations' health A Sabanci International Journal of Business and Social Science 2 (11), 2011 | 27 | 2011 |
Yeni İlköğretim Programının Değerlendirilmesi K Kayıkçı, A Sabancı Millî Eğitim, 240-252, 2009 | 25 | 2009 |
Çağdaş Okul Liderliği Açısından Karizmatik, Dönüşümcü ve Vizyoner Liderlik Yaklaşımları A Sabancı Çağdaş Eğitim Dergisi, 26-33, 2005 | 25 | 2005 |
Farklı branşlardan atanan ilköğretim okulu sınıf öğretmenlerinin yeterlik düzeyleri A Sabancı, A Şahin Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 48 (48), 531-556, 2006 | 23 | 2006 |
Eğitim yönetiminde çift yönlü iletişim yönetilenleri motivasyon ve iş doyumu bakımından nasıl etkilemektedir A Sabanci Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1994 | 23 | 1994 |
İlköğretim okullarındaki ödül sisteminin öğretmenler ve müdür yardımcıları için önem derecesi, gereksinimleri karşılama ve iş doyumu sağlama düzeyi A Sabanci Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1999 | 19 | 1999 |
Interpersonal Communication Skills of the Leaders of Inspection Groups in Turkey. A Sabanci, A Sahin, İ Özdemir Online Submission 5 (4), 148-159, 2016 | 18 | 2016 |