Takip et
Cem Duran
Cem Duran
Assistant Professor at Istinye University
istinye.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A Pilot Study on The Perception of Innovation and Entrepreneurship
AE Aslan, B Duman, S Dunya, C Duran, S Atarbay
Eurasian Journal of Educational Research 16 (64), 2016
172016
Yapay Zeka Temelli Pazarlama: Geleneksel Pazarlamanın Sonu Mu?
C Duran
Yapay zeka: Güncel yaklaşımlar ve uygulamalar, 31-50, 2021
152021
A Segmentation Based Analysis for Measuring Customer Satisfaction in Maritime Transportation
Y Ekinci, N Uray, F Ülengin, C Duran
Transport 33 (1), 104-118, 2018
152018
Managing and Measuring Customer Experience: A Literatur Review
C Duran, N Uray
Research Journal of Business and Management 5 (1), 63-72, 2018
122018
Teknoloji Temelli Self Servis Satış Kanallarının Algılanan Özelliklerinin Müşteri Deneyimine Etkisi
C Duran
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016
102016
Marka Denkliğini Oluşturan Unsurlardan Marka Sadakatinin İncelenmesi ve Bir Uygulama
C Duran
Marmara Üniversitesi, 2006
82006
Özel Hastanelerde Müşteri Deneyimi Yönetimi Üzerine Bir Değerlendirme
C Duran
Izmir Democracy University Social Sciences Journal 4 (1), 1-16, 2021
62021
An Analysis of Similarities and Dissimilarities among Categories of Deep Tech Entrepreneurship: Evidence from Turkey
AS Kılıç, C Duran
Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 10 (2), 87-109, 2021
42021
Satın Almada Yapay Zeka Uygulamaları
C Duran, Ş Abdullah
Oyun Değiştiren Güç Yapay Zeka, 163-188, 2020
42020
The Role of The Need For Uniqueness In Choosing Between Conventional/Unconventional Customization: The Case Of Gen Z
C Duran, A Kılıç
Journal of Management and Economics Research 20 (3), 325-350, 2022
32022
Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Kalitesini, Tercih Edilen Ölçek Derecesi Nasıl Etkiler?
N Tavşan, C Duran
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2021
32021
Green Entrepreneurship and Sustainable Technoparks: Ecosystems of The Future
C Duran
International Research in Social, Human and Administrative Sciences XXII, 61, 2024
22024
Do Consumers With High Need For Uniqueness Pay More? A Study of the Relationship Between Consumer Need For Uniqueness (CNFU) And Wilingness to Pay (WTP)
AS Kilic, C Duran
Research Journal of Business and Management 9 (3), 172-183, 2022
12022
The Antecedents of Customer Loyalty
N Tavsan, C Duran
Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Sciences …, 2021
12021
Pazarlama Harcamaları İle Tablo Bazlı Finansal Göstergeler Arasındaki İlişki
M Ertuğrul, C Duran
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 154-184, 2020
12020
Contributions Of CRM Applications to Company Performance
C Duran, Y Ekinci
PressAcademia Procedia 11 (1), 7-10, 2020
12020
Bibliometric Analysis of Green Entrepreneurship
C Duran
Beykoz Akademi Dergisi 12 (2), 250-282, 2024
2024
The Impact of the Characteristics of Self-Service Technologies on Customer Experience Quality: Insights for Airline Companies
C Duran, N Uray, S Alkilani
Journal of Tourism and Services 15 (29), 46-71, 2024
2024
Bibliometric analysis of refugee effects to economic development. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (4), 1547-1562. 1 This study does not require ethics …
S Aygün, MA Akdemir, C Duran
ORCID: 0000-0003-4254-8202 3, 2, 2024
2024
Bibliometric analysis of refugee effects to economic development
S Aygün, MA Akdemir, C Duran
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (4), 1547-1562, 2024
2024
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20