Takip et
Ahmet Ünal
Ahmet Ünal
Malatya Turgut Özal Üniversitesi
inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği
M TAŞ, A ÜNAL, B ZENGİN
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 7 (3), 2226-2250, 2019
252019
Otel Müşterilerinin E-Şikâyetlerinin Sınıflandırılmasına Yönelik Bir Çalışma
A ÜNAL
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 15 (2), 561-581, 2019
21*2019
Kargo Hizmetlerinin Pazarlanmasında Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Malatya'da Bir Alan Çalışması
A ÜNAL, M YÜCEL
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 32, 2014
18*2014
Bir Şehrin Pazarlanması ve Marka Şehir Olmasına Yerel Sağlık Kuruluşlarının Katkısı: İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü Örneği
A Ünal, H BİNBAŞIOĞLU
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 1 (2), 2015
102015
Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Türkiye’deki Konaklama İşletmelerinin Sosyal Medya Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
AÜ Hulusi Binbaşıoğlu, Mustafa Deste
Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi - III, 2015
10*2015
Müşteri Maliyetlerinin Analizine Yönelik Bir Çalışma: Sigorta Sektörü Örneği
F Aldırmaz Akkaya, A Ünal
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ (JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK), 2019
8*2019
Tüketicilerin Restoran Tercihinde Etkili Olan Faktörlerle, Memnuniyet ve Sadakat Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Alan Çalışması
A ÜNAL, M TÜRK
18. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, 1146-1166, 2019
62019
Mağaza Atmosferinde Etkili Olan Faktörlerle Memnuniyet-Sadakat-Tavsiye Etme Durumu Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Alan Çalışması
M Türk, A Ünal
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 20 (1), 260-280, 2019
52019
Mağaza Atmosferi Yaratmada Müziğin Rolü
A Ünal
Farklı Disiplinlerde Müzik, 241-260, 2017
52017
Siyasi Pazarlamada Bir Tutundurma Aracı Olarak Kurumsal Web Sitelerinin Kullanımı: Bilgi Sunma Fonksiyonu Üzerine Bir İnceleme
A ÜNAL, SG GÖKÇE, M TÜRK
BİLDİRİLER KİTABI, 2015
52015
Tüketicilerin Sosyal Medya Üzerinden Yerel Gıda Ürünü Satın Almayı Kabullerine Yönelik Bir Araştırma
A Ünal, M Taş
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 6 (1), 321-343, 2022
42022
Üniversite Öğrencisi Tüketicilerin Covid 19 Pandemisi Sürecinde Mobil Yemek Siparişi Uygulamalarına Yönelik Görüşlerine Güvenin Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
A ÜNAL, M TAŞ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 9 (4), 2691-2712, 2021
42021
Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medya Kullanımı:Türkiye’deki Şehir Hastanelerinin Kovid-19 Öncesi ve Sürecindeki Durumları
A ÜNAL
International Conference on COVID-19 Studies, 71-91, 2020
42020
Siyasetin Pazarlanması
A Ünal
Akademisyen Kitabevi, 2019
4*2019
Üniversite Öğrencilerinin Fast-Food Türü Restoran Tercihlerini Etkileyen Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Alan Çalışması
A ÜNAL, M TÜRK
19. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ (19th INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS …, 2020
22020
E-TİCARET SEKTÖRÜNDE LOJİSTİK İŞLETME SEÇİMİ: MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ TEMELİNDE BİR ARAŞTIRMA
A Unal
PressAcademia Procedia 11 (1), 11-15, 2020
2*2020
Üniversite Öğrencisi Seçmenlerin Oy Verme Kararları Üzerinde Siyasal Pazarlama Unsurlarının Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Alan Çalışması
A ÜNAL, M TÜRK
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (1), 144-168, 2020
2*2020
Seçim Kampanyalarında Kullanılan Seçim Müziklerin Analizine Yönelik Bir Araştırma
A ÜNAL, Ü İMİK
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 571-581, 2019
2*2019
Sigorta Acentelerinin Temsilcisi Olduğu Sigorta Şirketlerine İlişkin Görüşleri
H Binbaşıoğlu, A Ünal
Journal of Insurance Studies /Sigorta Araştırmaları Dergisi 2013 (10), 2013
22013
Restoran Hizmetlerinde Mobil Yemek Siparişi Uygulamalarının Kullanımı
A ÜNAL
Efe Akademi Yayınevi, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20