Follow
Doç. Dr. Ayşegül EVREN YAPICIOĞLU
Doç. Dr. Ayşegül EVREN YAPICIOĞLU
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Verified email at hacettepe.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyobilimsel Durum Temelli Öğretim Yaklaşımının Argümantasyon Becerilerinin Gelişimine Katkısı: Bir Karma Yöntem Araştırması
A Evren Yapıcıoğlu, F Kaptan
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (1), 39-61, 2018
452018
Fen bilimleri öğretmen adaylarının sosyobilimsel durum temelli öğretim yaklaşımı uygulamalarına yönelik görüşleri ve çalışmalarına yansıtmaları
A Evren Yapıcıoğlu
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Araştırmaları …, 2016
43*2016
FEN EĞİTİMİNDE SOSYOBİLİMSEL DURUM TEMELLİ ÖĞRETİMİN YERİ ve ÖNEMİ
A Evren, F Kaptan
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları, 309-402, 2014
37*2014
Fen Bilimleri Öğretmen Eğitiminde Sosyobilimsel Durum Temelli Yaklaşım Uygulamalarının Etkililiğine Yönelik Bir Karma Yöntem Araştırması
A Evren Yapıcıoğlu
Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, YÖK tez tarama, 2016
292016
The Effect of using v-diagrams in Science and Technology Laboratory Teaching on Preservice Teachers' Critical Thinking Dispositions
A Evren, K Bati, S Yilmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2267-2272, 2012
262012
Sosyobilimsel Konu Temelli Öğretim Yaklaşımı Uygulamalarının Etkililiğine Yönelik Bir Karma Yöntem Çalışması
A Evren Yapıcıoğlu, F Kaptan
EĞİTİM VE BİLİM 42 (192), 113-137, 2017
25*2017
FEN EĞİTİMİNDE SOSYOBİLİMSEL KONU OLARAK COVİD 19 PANDEMİSİ VE ÖRNEK UYGULAMA ÖNERİLERİ
A EVREN YAPICIOĞLU
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 1121-1141, 2020
212020
ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF SOCIOSCIENTIFIC ISSUE-BASED INSTRUCTION IN SCIENCE CLASSROOMS
A Evren Yapıcıoğlu
International Online Journal of Education and Teaching 5 (2), 361-374, 2018
202018
Pre-service science teachers' decisions and types of informal reaoning about SSI Nuclear Power Plants
A Evren Yapıcıoğlu, Ş Aycan
Educational Policy and Strategic Research 13 (1), 31-53, 2018
19*2018
A Mixed Method Research Study on the Effectiveness of Socioscientific Issue-Based Instruction.
AE Yapıcıoğlu, F Kaptan
Education & Science/Egitim Ve Bilim 42 (192), 2017
142017
Fen bilimleri öğretmen adaylarının sosyobilimsel durum temelli yaklaşım uygulama modellerine yönelik görüşleri
A Evren Yapıcıoğlu
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (3), 24-34, 2016
132016
Kemaliye (Erzincan) ecology based nature education Project in participants’ eyes
Y Durmus, A Evren Yapıcıoğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 1134-1139, 2015
132015
Analysis of the outcomes of the Turkish science curriculum in terms of science process skills, nature of science, socioscientific issues, and STEM
A Evren Yapıcıoğlu
İnternational Journal of Curriculum and Instruction 13 (2), 925-949, 2021
122021
Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması
A Evren Yapıcıoğlu, N Korkmaz
Akdeniz Eğitim Araştırmaları, 2019
12*2019
The effect of teaching animal physiology through “V-Diagrams” on students’ success and retention level
A Evren, Y Sülün
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4285-4292, 2010
102010
Hayvan Fizyolojisi Konularının V-diyagramı ile Öğretiminin Öğrenci Başarısına, Hatırda Tutma Düzeyine ve Duyuşsal Özelliklerine Etkisi
A Evren
Muğla Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008
82008
Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konu Olarak Covid 19 Pandemisi Ve Örnek Uygulama Önerileri [Covid 19 pandemic as a socioscientific issue in science education and sample activity …
AE Yapıcıoğlu
Milli Eğitim Dergisi, 49 (1), 1121 1141, 2020
72020
Journey to natural history museum in perspective of children
A Evren Yapıcıoğlu, S Atmaca, A Akbulut, GD Ceyhan, Y Durmus, ...
EUROPEAN JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION 5 (4), 365-375, 2017
7*2017
Biyoloji laboratuvarı uygulamasında v-diyagramı kullanımının öğrenci başarısına etkisi
Y Sülün, A Evren, A Sülün
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 85-98, 2009
72009
Evaluation of Trends in Theses on Socio-Scientific Issues: The Case of Turkey
A Evren Yapıcıoğlu, N Atabey
International Journal of Progressive Education 16 (4), 115-134, 2020
6*2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20