Follow
Sinem Tarhan
Title
Cited by
Cited by
Year
Sürekli Umut Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması1
S Tarhan, H Bacanlı
The Journal of Happiness & Well-Being 3 (1), 1-14, 2015
1562015
Quadruple thinking: Creative thinking
H Bacanlı, MA Dombaycı, M Demir, S Tarhan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 536-544, 2011
1272011
Umudun Özyeterlik, Algılanan Sosyal Destek ve Kişilik Özelliklerinden Yordanması.
S Tarhan
662012
Toplumsal cinsiyet algısını yordamada cinsiyet, sınıf, bölüm ve toplumsal cinsiyet oluşumunun rolü
F Ünal, S Tarhan, EÇ Köksal
Bartın University Journal of Faculty of Education 6 (1), 227-236, 2017
562017
İlkokuldan Üniversiteye Umut Kavramının Tanımlanması Üzerine Nitel Bir Çalışma
S Tarhan, H Bacanlı
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - ENAD 4 (2), 86-113, 2016
562016
Quadruple thinking: Critical thinking
M Demir, H Bacanlı, S Tarhan, MA Dombaycı
Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 545-551, 2011
562011
Yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile özyetkinlik beklentisi ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
S EKŞİOĞLU, S TARHAN, HÇ GÜNDÜZ
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (5), 1925-1940, 2017
502017
Adaptation of dispositional hope scale into Turkish: Validity and reliability study
S Tarhan, H Bacanlı
The Journal of Happiness & Well-Being 3 (1), 1-14, 2015
472015
Üstün yetenekli bireylerin tanılanması ve Türkiye’deki eğitim modelleri
S Tarhan, Ş Kılıç
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 2 (2), 2014
472014
Quadruple thinking: Caring thinking
MA Dombaycı, M Demir, S Tarhan, H Bacanlı
Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 552-561, 2011
382011
Lise Öğrencilerinin Beden İmajlarından Hoşnut Olma Düzeylerinin Özsaygıları ve Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi
S Tarhan
361995
Büyükanneden toruna: Yaşamboyu öğrenme sürecinde değer ve beceri aktarımı
S Altan, S Tarhan
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 26-42, 2018
342018
Toplumsal Cinsiyete Dayalı Meslek Seçimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Attitude Towards Gender-Based Career Choices Scale Validity and Relability …
HÇ Gündüz, S Tarhan, PDZ KILIÇ
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 21-33, 2015
32*2015
Quadruple thinking: Hopeful thinking
S Tarhan, H Bacanlı, MA Dombaycı, M Demir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 568-576, 2011
322011
Problematic internet usage: Personality traits, gender, age and effect of dispositional hope level
HC Gunduz, S Eksioglu, S Tarhan
Eurasian Journal of Educational Research 17 (70), 57-82, 2017
222017
İlkokul öğrencilerinin meslek seçimlerine yönelik tutumlarında toplumsal cinsiyetin etkisi
HÇ Gündüz, S Tarhan
İlköğretim Online 16 (3), 1287-1300, 2017
222017
Identification of gifted and talented student and models in Turkey
S Tarhan, Ş Kılıç
Journal of gifted education research 2 (2), 27-43, 2014
182014
Gender and Perception of Profession.
F Ünal, S Tarhan, EÇ Köksal
Journal of education and training studies 6 (n3a), 35-44, 2018
152018
İhtiyaç, yeterlik ve mesleki doyum bağlamında rehber öğretmenlerin görev algıları
S Tarhan
Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 6 (3), 1385-1408, 2017
142017
Eğitim bilimine giriş
F Güneş, Ç Semerci, AN Elçi, AD Işık, C Tosun, C Özmen, F Ünal, ...
Pegem Akademi, 2014
132014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20