Sürekli Umut Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması1 S Tarhan, H Bacanlı The Journal of Happiness & Well-Being 3 (1), 1-14, 2015 | 158 | 2015 |
Quadruple thinking: Creative thinking H Bacanlı, MA Dombaycı, M Demir, S Tarhan Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 536-544, 2011 | 127 | 2011 |
Umudun Özyeterlik, Algılanan Sosyal Destek ve Kişilik Özelliklerinden Yordanması. S Tarhan | 66 | 2012 |
Toplumsal cinsiyet algısını yordamada cinsiyet, sınıf, bölüm ve toplumsal cinsiyet oluşumunun rolü F Ünal, S Tarhan, EÇ Köksal Bartın University Journal of Faculty of Education 6 (1), 227-236, 2017 | 57 | 2017 |
Quadruple thinking: Critical thinking M Demir, H Bacanlı, S Tarhan, MA Dombaycı Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 545-551, 2011 | 57 | 2011 |
İlkokuldan Üniversiteye Umut Kavramının Tanımlanması Üzerine Nitel Bir Çalışma S Tarhan, H Bacanlı Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - ENAD 4 (2), 86-113, 2016 | 56 | 2016 |
Yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile özyetkinlik beklentisi ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi S EKŞİOĞLU, S TARHAN, HÇ GÜNDÜZ Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (5), 1925-1940, 2017 | 50 | 2017 |
Adaptation of dispositional hope scale into Turkish: Validity and reliability study S Tarhan, H Bacanlı The Journal of Happiness & Well-Being 3 (1), 1-14, 2015 | 47 | 2015 |
Üstün yetenekli bireylerin tanılanması ve Türkiye’deki eğitim modelleri S Tarhan, Ş Kılıç Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 2 (2), 2014 | 47 | 2014 |
Quadruple thinking: Caring thinking MA Dombaycı, M Demir, S Tarhan, H Bacanlı Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 552-561, 2011 | 38 | 2011 |
Büyükanneden toruna: Yaşamboyu öğrenme sürecinde değer ve beceri aktarımı S Altan, S Tarhan Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 26-42, 2018 | 36 | 2018 |
Lise Öğrencilerinin Beden İmajlarından Hoşnut Olma Düzeylerinin Özsaygıları ve Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi S Tarhan | 36 | 1995 |
Toplumsal Cinsiyete Dayalı Meslek Seçimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Attitude Towards Gender-Based Career Choices Scale Validity and Relability … HÇ Gündüz, S Tarhan, PDZ KILIÇ Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 21-33, 2015 | 32* | 2015 |
Quadruple thinking: Hopeful thinking S Tarhan, H Bacanlı, MA Dombaycı, M Demir Procedia-Social and Behavioral Sciences 12, 568-576, 2011 | 32 | 2011 |
Problematic internet usage: Personality traits, gender, age and effect of dispositional hope level HC Gunduz, S Eksıoglu, S Tarhan Eurasian Journal of Educational Research 17 (70), 57-82, 2017 | 22 | 2017 |
İlkokul öğrencilerinin meslek seçimlerine yönelik tutumlarında toplumsal cinsiyetin etkisi HÇ Gündüz, S Tarhan İlköğretim Online 16 (3), 1287-1300, 2017 | 22 | 2017 |
Identification of gifted and talented student and models in Turkey S Tarhan, Ş Kılıç Journal of gifted education research 2 (2), 27-43, 2014 | 18 | 2014 |
Gender and Perception of Profession. F Ünal, S Tarhan, EÇ Köksal Journal of education and training studies 6 (n3a), 35-44, 2018 | 15 | 2018 |
İhtiyaç, yeterlik ve mesleki doyum bağlamında rehber öğretmenlerin görev algıları S Tarhan Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 6 (3), 1385-1408, 2017 | 14 | 2017 |
Eğitim bilimine giriş F Güneş, Ç Semerci, AN Elçi, AD Işık, C Tosun, C Özmen, F Ünal, ... Pegem Akademi, 2014 | 13 | 2014 |