Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ‘Okul Dışı Tarih Öğretimi’ne İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi G Öner Turkish History Education Journal 4 (1), 89-121, 2015 | 105 | 2015 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersinin Uzaktan Eğitim Şeklinde Verilmesinin Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi S ÖZTAŞ, B KILIÇ Turkish History Education Journal 6 (2), 268-293, 2017 | 84 | 2017 |
Değişim ve Süreklilik Bağlamında Oyun ve Oyuncağa Bakmak: Bir Sözlü Tarih Çalışması Y KABAPINAR, S İNCEGÜL Turkish History Education Journal 5 (1), 74-96, 2016 | 55 | 2016 |
Zaman ve Kronolojinin Öğretiminde Bir Materyal: Zaman Şeritleri A ALTUN, S KAYMAKÇI Turkish History Education Journal 5 (1), 157-192, 2016 | 49 | 2016 |
Tarih Öğretiminde Tarihî Film ve Tarihî Dizilerin Kullanılmasına İlişkin Tarih Bölümü Öğrencilerinin Görüşleri (Kırklareli Üniversitesi Örneği) S ÖZTAŞ Turkish History Education Journal 4 (2), 1-37, 2015 | 36 | 2015 |
Aile Tarihinin Araştırılmasında Sözlü Tarihin Kullanımı: İlkokul Öğrencilerinin Tecrübeleri D İlker, N KIZILAY Turkish History Education Journal 6 (2), 294-323, 2017 | 33* | 2017 |
SANAL MÜZELERİN TARİH DERSLERİNDE KULLANIMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ R KAYA, O OKUMUŞ Turkish History Education Journal 7 (1), 113-153, 2018 | 31 | 2018 |
Tarih Öğretmenlerinin Muhteşem Yüzyıl Dizisi Özelinde Tarih Konulu Film ve Dizilerin Öğretimde Kullanımına Yönelik Görüşleri K Ramazan, H GÜNAL Turkish History Education Journal 4 (1), 1-48, 2015 | 30 | 2015 |
Tarih Merakına Yönelik Bir İnceleme: Fen-Edebiyat Fakültesi (AİBÜ) Tarih Bölümü Öğrencilerinin Tarihe Dair Merakları A ALTUN Turkish History Education Journal 5 (2), 390-436, 2016 | 28 | 2016 |
Tarih Öğretiminde Kullanılan Haritalar Üzerine Bir Değerlendirme H AKENGİN Turkish History Education Journal 4 (1), 122-155, 2015 | 27 | 2015 |
Yayın Kritiği: TASLAK TARİH ÖĞRETİM PROGRAMI (ELEŞTİRİLER-ÖNERİLER) A Şimşek Turkish History Education Journal 5 (1), 316-331, 2016 | 25 | 2016 |
Sözlü Tarihin Ortaöğretim Öğrencileri Üzerindeki Yansımaları (Tunceli Merkez Örneği) Y Arslan Turkish History Education Journal 2 (1), 1-29, 2013 | 25 | 2013 |
Rusya Tarih Ders Kitaplarında Türk-Osmanlı İmgesi A ŞİMŞEK, NM CENGİZ Turkish History Education Journal 4 (2), 225-258, 2015 | 24 | 2015 |
Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi G KARABAĞ, O AYDOĞAN Turkish History Education Journal 4 (1), 67-88, 2015 | 24 | 2015 |
Ortaöğretim T. C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde “Şiir Kullanımına” İlişkin Öğretmen Görüşleri N Çencen, N Berk Turkish History Education Journal 3 (1), 1-23, 2014 | 23 | 2014 |
Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği) H GÜNAL, K Ramazan Turkish History Education Journal 5 (1), 44-73, 2016 | 22* | 2016 |
İlköğretim 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi “Yeryüzünde Yaşam” Ünitesinde Yer Alan Tarih Kavramlarının Öğretiminde Karşılaşılan Kavram Yanılgıları Üzerine Bir Eylem Araştırması K Yılmaz, M Çiviler Turkish History Education Journal 1 (1), 1-31, 2012 | 22 | 2012 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “ZAMAN VE KRONOLOJİYİ ALGILAMA” BECERİSİNİ ÖĞRETME DENEYİMLERİNE FENOMONOLOJİK BİR BAKIŞ H SAĞLAM, E TINMAZ, M HAYAL Turkish History Education Journal 4 (1), 49-66, 2015 | 21 | 2015 |
ÖĞRENCİLERİN TARİH OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI NİTEL BİR ARAŞTIRMA B Ata, M Keçe Turkish History Education Journal 3 (2), 1-23, 2014 | 19 | 2014 |
BEN-ANLATILARI: TARİHSEL KAYNAK OLARAK İMKANLARI, SINIRLARI S Karahasanoğlu Turkish History Education Journal 8 (1), 211-230, 2019 | 18 | 2019 |