Takip et
Cihat YAŞAROĞLU
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Hayat bilgisi dersi kazanımlarının değerler eğitimi açısından incelenmesi
C Yaşaroğlu
Journal of Turkish Studies 8 (7), 2013
862013
İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi
C Yaşaroğlu
İnönü Üniversitesi, 2012
592012
Cooperation and importance of school and family on values education
C Yaşaroğlu
European journal of multidisciplinary studies 1 (2), 66-71, 2016
392016
Sınıf öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik tutumlarının çeşşitli değişkenler açısından incelenmesi
C Yaşaroğlu
The Journal of Academic Social Science Studies 27 (1), 503-515, 2014
38*2014
The effects of mobile technology on learning performance and motivation in mathematics education
S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu
Education and Information Technologies 28 (1), 683-712, 2023
352023
Öğretim programına bağlılık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
C Yaşaroğlu, F Manav
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 247-258, 2015
33*2015
Öğretim programlarında değerler: Hayat Bilgisi dersi örneği
C Yaşaroğlu
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (5), 725-733, 2018
292018
Türkiye’deki “hayat bilgisi” ile Singapur’daki “vatandaşlık ve ahlak eğitimi” derslerinin değerler eğitimi bağlamında karşılaştırılması
C Yaşaroğlu
Turkish Studies 8 (8), 1453-1461, 2013
28*2013
Ilköğretim Birinci Kademe İçin Çevreye Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmasi
C Yaşaroğlu, M Akdağ
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 253-275, 2013
252013
İlköğretim birinci kademe (ilkokul) öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarının değerlendirilmesi
C Yaşaroğlu, M Akdağ
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 50-65, 2013
222013
Üniversite öğrencilerinin özgecilik düzeyleri ile empatik eğilim ve benlik saygısı arasındaki ilişkinin incelenmesi
MB Boylu
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
182020
Dikişsiz öğrenme (Seamless learning) ilkeleri bağlamında EBA’nın matematik ders içeriğinin incelenmesi
S Poçan, C Yaşaroğlu
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 1307-9581, 2017
182017
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (52), 808-818, 2017
132017
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
C Yaşaroğlu
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 859-873, 2015
122015
İlkokul öğrencilerinin kök değerlere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
C Yaşaroğlu, R Biçer
International Journal Of Social Humanities Sciences Research 7 (52), 996-1005, 2020
9*2020
Öğretmenlerin FATİH projesinden beklentileri ile proje hakkındaki önerilerinin incelenmesi
C Yaşaroğlu
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 147-160, 2018
92018
Üniversite yer bağlılığı ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması
C Yaşaroğlu
Journal of Human Sciences 14 (3), 2810–2817, 2017
9*2017
Öğretmenlik mesleğinin geleceği üzerine bir öngörü denemesi
C Yaşaroğlu
Akademik Matbuat 2 (1), 16-29, 2018
82018
Parents' Opinions on the Use of Mobile Technology in Teaching Mathematics.
S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021
62021
Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımına yönelik veli görüşleri
S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 500-532, 2021
62021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20