Hayat bilgisi dersi kazanımlarının değerler eğitimi açısından incelenmesi C Yaşaroğlu Journal of Turkish Studies 8 (7), 2013 | 89 | 2013 |
İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi C Yaşaroğlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 60 | 2012 |
The effects of mobile technology on learning performance and motivation in mathematics education S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu Education and Information Technologies 28 (1), 683-712, 2023 | 41 | 2023 |
Sınıf öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik tutumlarının çeşşitli değişkenler açısından incelenmesi C Yaşaroğlu The Journal of Academic Social Science Studies 27 (1), 503-515, 2014 | 41* | 2014 |
Cooperation and importance of school and family on values education C Yaşaroğlu European journal of multidisciplinary studies 1 (2), 66-71, 2016 | 39 | 2016 |
Öğretim programına bağlılık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması C Yaşaroğlu, F Manav Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 247-258, 2015 | 36* | 2015 |
Öğretim programlarında değerler: Hayat Bilgisi dersi örneği C Yaşaroğlu Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (5), 725-733, 2018 | 34 | 2018 |
Türkiye’deki “hayat bilgisi” ile Singapur’daki “vatandaşlık ve ahlak eğitimi” derslerinin değerler eğitimi bağlamında karşılaştırılması C Yaşaroğlu Turkish Studies 8 (8), 1453-1461, 2013 | 28* | 2013 |
Ilköğretim Birinci Kademe İçin Çevreye Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmasi C Yaşaroğlu, M Akdağ Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 253-275, 2013 | 25 | 2013 |
İlköğretim birinci kademe (ilkokul) öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarının değerlendirilmesi C Yaşaroğlu, M Akdağ Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 50-65, 2013 | 22 | 2013 |
Üniversite öğrencilerinin özgecilik düzeyleri ile empatik eğilim ve benlik saygısı arasındaki ilişkinin incelenmesi MA Boylu Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 | 21 | 2020 |
Dikişsiz öğrenme (Seamless learning) ilkeleri bağlamında EBA’nın matematik ders içeriğinin incelenmesi S Poçan, C Yaşaroğlu Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 1307-9581, 2017 | 18 | 2017 |
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (52), 808-818, 2017 | 16 | 2017 |
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı üzerine karşılaştırmalı bir inceleme C Yaşaroğlu Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 859-873, 2015 | 13 | 2015 |
Üniversite yer bağlılığı ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması C Yaşaroğlu Journal of Human Sciences 14 (3), 2810–2817, 2017 | 10* | 2017 |
İlkokul öğrencilerinin kök değerlere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi C Yaşaroğlu, R Biçer International Journal Of Social Humanities Sciences Research 7 (52), 996-1005, 2020 | 9* | 2020 |
Öğretmenlerin FATİH projesinden beklentileri ile proje hakkındaki önerilerinin incelenmesi C Yaşaroğlu Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 147-160, 2018 | 9 | 2018 |
Öğretmenlik mesleğinin geleceği üzerine bir öngörü denemesi C Yaşaroğlu Akademik Matbuat 2 (1), 16-29, 2018 | 8 | 2018 |
Parents' Opinions on the Use of Mobile Technology in Teaching Mathematics. S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021 | 6 | 2021 |
Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımına yönelik veli görüşleri S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 500-532, 2021 | 6 | 2021 |