Hayat bilgisi dersi kazanımlarının değerler eğitimi açısından incelenmesi C Yaşaroğlu Journal of Turkish Studies 8 (7), 2013 | 80 | 2013 |
İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi C Yaşaroğlu İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 50 | 2012 |
Cooperation and importance of school and family on values education C Yaşaroğlu European journal of multidisciplinary studies 1 (2), 66-71, 2016 | 35 | 2016 |
Sınıf öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik tutumlarının çeşşitli değişkenler açısından incelenmesi C Yaşaroğlu The Journal of Academic Social Science Studies 27 (1), 503-515, 2014 | 31* | 2014 |
Öğretim programlarında değerler: Hayat Bilgisi dersi örneği C Yaşaroğlu Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (5), 725-733, 2018 | 28 | 2018 |
Öğretim programına bağlılık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması C Yaşaroğlu, F Manav Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 247-258, 2015 | 26* | 2015 |
Ilköğretim Birinci Kademe İçin Çevreye Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmasi C Yaşaroğlu, M Akdağ Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 253-275, 2013 | 21 | 2013 |
İlköğretim birinci kademe (ilkokul) öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarının değerlendirilmesi C Yaşaroğlu, M Akdağ Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 50-65, 2013 | 20 | 2013 |
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (52), 808-818, 2017 | 12 | 2017 |
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı üzerine karşılaştırmalı bir inceleme C Yaşaroğlu Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 859-873, 2015 | 12 | 2015 |
Türkiye’deki “hayat bilgisi” ile Singapur’daki “vatandaşlık ve ahlak eğitimi” derslerinin değerler eğitimi bağlamında karşılaştırılması C Yaşaroğlu Turkish Studies 8 (8), 1453-1461, 2013 | 11* | 2013 |
Dikişsiz Öğrenme İlkeleri Bağlamında EBA'nın Matematik Ders İçeriğinin İncelenmesi S Poçan, C Yaşaroğlu Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 795-806, 2017 | 10 | 2017 |
The Effects of Mobile Technology on Learning Performance and Motivation in Mathematics Education S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu Education and Information Technologies 28 (1), 683-712, 2023 | 8 | 2023 |
İlkokul öğrencilerinin kök değerlere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi C Yaşaroğlu, R Biçer International Journal Of Social Humanities Sciences Research 7 (52), 996-1005, 2020 | 8 | 2020 |
Öğretmenlik mesleğinin geleceği üzerine bir öngörü denemesi C YAŞAROĞLU Akademik Matbuat 2 (1), 16-29, 2018 | 8 | 2018 |
Öğretmenlerin FATİH projesinden beklentileri ile proje hakkındaki önerilerinin incelenmesi C Yaşaroğlu Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 147-160, 2018 | 8 | 2018 |
Üniversite yer bağlılığı ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması C Yaşaroğlu Journal of Human Sciences 14 (3), 2810–2817, 2017 | 8* | 2017 |
Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımına yönelik veli görüşleri S Poçan, B ALTAY, C YAŞAROĞLU İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 500-532, 2021 | 5 | 2021 |
İlkokul programlarında yer alan değerler üzerine karşılaştırmalı bir inceleme C Yaşaroğlu Route Educational and Sciences Journal 2 (4), 164-174, 2015 | 5 | 2015 |
The investigation of classroom teachers' attitudes towards the value education in the term of various variables C Yaşaroğlu International Journal of Social Science 27, 503-515, 2014 | 5 | 2014 |