New graduate nurses' satisfaction, adaptation and intention to leave in their first year: A descriptive study S Ulupinar, Y Aydogan Journal of nursing management 29 (6), 1830-1840, 2021 | 75 | 2021 |
Determining the learning needs of new graduated nurses working in inpatient care institutions Y Aydogan, S Ulupinar Nurse Education Today 92, 104510, 2020 | 20 | 2020 |
YENİ İPEK YOLU PROJESİ GÜVENLİK SORUNLARI VE AB’NİN SİNCAN’DAKİ İNSAN HAKLARI İHLALLERİNE YAKLAŞIMI Y ŞEN Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi 5 (2), 38-57, 2022 | 3 | 2022 |
Nurses' Attitudes Toward Brain Drain and the Associated Factors S Ulupinar, Y Şen, Ö Eycan American Journal of Nursing 124 (3), 22-32, 2024 | 2 | 2024 |
Yeni Mezun Hemşirelerin Mesleğe Uyum Süreci: Beklentiler ve Gerçekler S Ulupınar, Y Şen Sağlık ve Hemşirelik Yöntemi Dergisi 9 (3), 515-521, 2022 | 1 | 2022 |
Opinions of the Families of Nursing Students on Distance Education During the Covid-19 Pandemic Y ŞEN, S ULUPINAR, M BEKE, H KAYA World of Medical Education 22 (67), 56-70, 2023 | | 2023 |
Hemşirelik Eğitiminde Kullanılan Performans Değerlendirme Araçları: Dereceli Puanlama Anahtarları ve Kontrol Listeleri: Geleneksel Derleme E Şenyuva, Y Şen Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi 15 (1), 263-274, 2023 | | 2023 |
YENİ İPEK YOLU PROJESİ GÜVENLİK SORUNLARI VE AB’NİN SİNCAN’DAKİ İNSAN HAKLARI İHLALLERİNE YAKLAŞIMI Y Şen Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi 5 (2), 38-57, 0 | | |