Takip et
FATMA KESİK
FATMA KESİK
Dr.
iuc.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin İşe Yabancılaşma Düzeylerine İlişkin Algıları (Malatya İli Örneği)
F Kılçık
İnönü Üniversitesi, 2011
662011
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin işe yabancılaşma düzeylerine ilişkin algıları
F Kesik, M Cömert
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014
512014
Eğitim sisteminin eleştirel pedagoji perspektifinden bir değerlendirmesi
F Kesik, A Bayram
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 2015
382015
Eğitim yönetiminde çoğul bir ses: Eleştirel kuram
F Kesik
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 4 (2), 93-133, 2014
342014
Yenilikçi okul ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
H Aslan, F Kesik
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22 (4), 463-482, 2016
282016
Lise öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özelliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
H Aslan, F Kesik
Journal of Human Sciences 15 (4), 2215-2228, 2018
252018
Eleştirel kuram perspektifinden eğitim denetimine ilişkin bir değerlendirme
F Kesik, A Aksu
International Journal of Human Sciences 12 (1), 811-830, 2015
222015
Metaphoric Expressions of the Students about the Concept of Happiness= Ögrencilerin Mutluluk Kavramina Iliskin Metaforik Ifadeleri.
F Kesik, H Aslan
Educational Administration: Theory & Practice 26 (2), 303-353, 2020
15*2020
Okul yöneticilerinin atanmasında kaotik dönem ve etkileri
İ Şahin, F Kesik, K Beycioğlu
İlköğretim online 16 (3), 1007-1021, 2017
152017
AB projelerinin okullara sağladığı katkılar açısından değerlendirilmesi: Bir ölçek geliştirme çalışması
F KESİK, E BALCI
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (4), 1621-1640, 2016
152016
The Opinions of Teachers about the Innovation Level of Their Schools.
H Aslan, F Kesik, C Elma
Journal of Education and Training Studies 6 (6), 134-146, 2018
102018
Chaotic process in the assignment of school administrators and its effects
İ Şahin, F Kesik, K Beycioğlu
Elementary Education Online 16 (3), 1007-1021, 2017
102017
Elementary school teachers’ perceptions about their work alienation levels (The Case Of Malatya)
F KESİK, M CÖMERT
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 31-45, 2014
82014
Eğitim Yönetiminde Güncel Tartışmalar
K Beycioğlu, K Fatma, Y Kondakçı
Eğitim Yönetimi Teori, Araştırma ve Uygulama, 387-423, 2014
82014
An investigation of individual innovativeness characteristics of high school teachers according to certain variables Lise öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özelliklerinin …
H Aslan, F Kesik
Journal of Human Sciences 15 (4), 2215-2228, 2018
72018
AVRUPA BİRLİĞİ PROJELERİNE KATILIM GÖSTEREN OKULLARIN SAĞLIĞINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI
F Kesik, E Balcı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 163-183, 2015
72015
A critical review of religious education policies and practices of Turkey from the perspective of inclusion
I Şahin, F Kesik
Education as Change 23 (1), 1-22, 2019
52019
Analysis of Maladministration of Selection and Assignment of School Principals in Turkey. A critical Perspective
K Beycioglu, İ Şahin, K Fatma
Maladministration in Education: Theories, Research and Critiques, 2018
42018
Avrupa Birliği Projelerinin Okul Sağlığına Katkılarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
F Kesik
Dokuz Eylül Üniversitesi, 2016
42016
The Evaluation of Education System from the Perspective of Critical Pedagogy
F Kesik, B Arslan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 900--921, 2015
42015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20