Takip et
Samet ATA
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Distance education in COVID-19 pandemic: An evaluation of parent’s, child’s and teacher’s competences
T Öçal, M Halmatov, S Ata
Education and Information Technologies 26 (6), 6901-6921, 2021
642021
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Ağaç ve Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi.
NO AKÇAY, M HALMATOV, S ATA
Igdir University Journal of Social Sciences, 2017
122017
An assessment of the contribution of parents to environmental awareness for children in the preschool age of 5-6 years
M Halmatov, S Ata
International Journal of Education, Science and Technology 3 (2), 78-87, 2017
122017
The relationship between parents’ attachment to their parents and children's creatives
Z Çetin, S Ata
Early Child Development and Care 192 (4), 653-664, 2022
102022
Ergen Prososyallik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
S Ata, İZ Artan
Turkish Journal of Child & Adolescent Mental Health 28 (1), 2021
82021
Psychological Counseling and Guidance Services in Early Childhood Education.
C Gencoglu, S Demirtas-Zorbaz, H Demircioglu, S Ata
Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (1), 6-23, 2019
82019
TEKNOLOJİK ARAÇLARIN SINIFTA KULLANIMINA İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
S Ekin, N Okur Akçay, M Halmatov
Turkish Studies (Elektronik) 12 (11), 95-108, 2017
72017
Lise öğrencilerinin müzikten etkilenim düzeyleriyle prososyal eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Ata
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2019
52019
Türkiye'de Kaynaştırma ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Kriterlere Göre İncelenmesi
Ç Duran, S Ata, EN Metin
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 213-226, 2021
32021
Examination of adolescents’ prosocial behaviour tendencies in terms of some variables: a city sample
S Ata, İZ Artan
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 10 (1), 304-320, 2021
32021
Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi (Ağrı İli Örneği)
ATA Samet, Ç DURAN, EN METİN
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi 7 (2), 159-171, 2020
32020
Fathers' Views and Understandings on Promoting Creativity in Children Aged 24-36 Months: A Qualitative Study
ED Şakrucu, S Ata, Ş Kışla
Primenjena psihologija 16 (3), 297-324, 2023
22023
Play tendency and prosociality in early childhood
S Ata, B Macun
Early Child Development and Care 192 (13), 2087-2098, 2022
22022
OKUL ORTAMINDA EBEVEYNLERLE ÇALIŞMAK: GÜÇLER VE GÜÇLÜKLER
C GENÇOĞLU, H DEMİRCİOĞLU, SD ZORBAZ, ATA Samet
Milli Eğitim Dergisi 48 (222), 255-275, 2019
22019
Ebeveynlere Uygulanan Duygu ve Empati Becerileri Eğitim Programının Etkisinin İncelenmesi
S Ata
Spor, Eğitim ve Çocuk 3 (3), 9-20, 2023
1*2023
Çocuk Prososyallik Ölçeği: Çocuk Formu Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
S Ata, İ Artan
Spor, Eğitim ve Çocuk 2 (3), 1-14, 2022
1*2022
Okul Öncesi Çocuklarının Günlük Hayatta Karşılaşabilecekleri Durumlara Yönelik Hikayeleri Tamamlama Durumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
S ATA, NO AKÇAY, M HALMATOV
Ekev Akademi Dergisi, 75-98, 2018
1*2018
The Relationship Between Resilience and Internet Addiction in Young Adults: The Mediating Role of Self-Control
GG Öztekin, S Ata
2024
Let's Hear Children's Emotions: The Play-Based Psychoeducation Program for the Socio-Emotional Development of Primary School Children
G Güler Öztekin, HH Turp, S Ata
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 38-46, 2024
2024
Eğitimde ölçme ve değerlendirmede sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik algıları
S Ata
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 389-403, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20