Kuramdan uygulamaya hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi Y Kabapınar Ankara: Pegemakademi, 2012 | 245 | 2012 |
Kuramdan uygulamaya sosyal bilgiler öğretimi Y Kabapınar Pegem Akademi Yayıncılık, 2014 | 189 | 2014 |
Yeni öğrenme anlayışının ışığında sosyal bilgiler ders kitapları Y Kabapınar Sosyal bilgiler öğretimi içinde 367, 401, 2009 | 84 | 2009 |
İlköğretim hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimine yaşamın kendisini taşımak: gazete haberinin kullanıldığı bir öğretimin tasarlanması ve değerlendirilmesi Y Kabapinar, ÖGDZN BAYSAL Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 39 (39), 384-419, 2004 | 58 | 2004 |
İlköğretimdeki hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde kullanilacak bir öğretim etkinliği olarak resim çizimi yoluyla empati Y KABAPINAR Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 20 …, 2013 | 57* | 2013 |
Değişim ve süreklilik bağlaminda oyun ve oyuncağa bakmak: bir sözlü tarih çalişmasi Y KABAPINAR, S İncegül Turkish History Education Journal 5 (1), 74-96, 2016 | 54 | 2016 |
İlköğretim Sosyal Bilgiler (4-5. Sınıf) Programları'ndaki ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin öğretmen görüşleri Y Kabapınar İlköğretim Online 9 (2), 776-791, 2010 | 54 | 2010 |
Kredili sistem ve lise tarih kitapları Y Kabapınar Tarih Öğretimi ve Ders Kitapları. Buca Sempozyumu (1994), 212-227, 2007 | 52 | 2007 |
Başlangıcından günümüze Türk tarih tezi ve lise kitaplarına etkisi Y KARAPINAR Çağdaş Türkiye tarihi araştırmaları dergisi 1 (2), 1992 | 50 | 1992 |
Uygulama ve değerlendirme ölçütleriyle hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretiminde kullanılabilecek bir öğretim yöntemi olarak empati Y Kabapinar Değerler Eğitimi Dergisi 3 (9), 119-142, 2005 | 39 | 2005 |
The image of" others" and tolerance in Turkish history and social studies textbooks:" not us"," the other is to blame" Y Kabapınar Teaching for tolerance in Muslim majority societies, 2007 | 35 | 2007 |
Sosyal bilgiler derslerini veren öğretmenlerin küresel vatandaşlığa ve küresel vatandaşlık eğitimine bakışları K Çolak, Y Kabapınar, C Öztürk Eğitim ve Bilim 44 (197), 2019 | 34 | 2019 |
Bir öğretim materyali olarak hayat bilgisi ve sosyal bilgiler ders kitapları. İçinde C. Öztürk ve D. Dilek Y Kabapınar Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi, 365-394, 2005 | 34 | 2005 |
İlköğretim hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretiminde kullanılan ders kitapları ve öğretim materyalleri açısından Türkiye ve İngiltere örnekleri Y KABAPINAR Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 2 (1), 247-270, 2002 | 33 | 2002 |
Sosyal bilgiler öğretim programlarında “okul dışı öğrenme” ye bakmak:‘bize her yer sınıf bize her yer öğrenme ortamı’ Y Kabapınar Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi, 43-74, 2015 | 27 | 2015 |
Empatiyle gelişmek empatiyi geliştirmek: çocuk ve empati Y Kabapınar Ankara: Pegem Akademi, 2015 | 27 | 2015 |
Öğretmen ve velilerin gözünden öğrencilerin uzaktan eğitime katılımlarının öyküleri:“Uzaktan eğitim mi, uzakta kalan eğitim mi?” Y KABAPINAR, BM KANYILMAZ, A Uğur, NÖ KOÇHAN Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 79-98, 2021 | 24 | 2021 |
Bir ideolojik mücadele alanı olarak lise Tarih kitapları I Y Kabapınar Tarih ve Toplum 106, 36-41, 1992 | 24 | 1992 |
Hayatın bilgisine ilişkin deneyimler sunma boyutunda hayat bilgisi ders kitaplarındaki örnek olaylar ve işlevleri Y Kabapınar, Ö Özkan Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 35 …, 2012 | 23 | 2012 |
Bir öğretim materyali olarak hayat bilgisi ve sosyal bilgiler ders kitapları Y Kabapınar Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi (317-342), Ankara: PegemA Yayıncılık, 2003 | 20 | 2003 |