Türkiye’de matematik eğitimi araştırmaları: Bir içerik analizi çalışması A Çiltaş, G Güler, M Sözbilir Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (1), 565-580, 2012 | 326 | 2012 |
Matematik eğitiminin gerekliliği ve önemi I Ahmet, A Çiltaş, M Bekdemir Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 174-184, 2008 | 234 | 2008 |
Öğretmen yetiştirme ve öğretmenlik mesleği A Işık, A Çiltaş, F Baş Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (1), 53-62, 2010 | 181 | 2010 |
Eğitimde öz-düzenleme öğretiminin önemi üzerine bir çalışma A Çiltaş Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (5), 1-11, 2011 | 156 | 2011 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme ile ilgili farkindaliklari L Akgün, A Çiltaş, D Deniz, Z Çiftçi, I Ahmet Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-34, 2013 | 113 | 2013 |
Mathematics education research in Turkey: A content analysis study A Ciltas, G Guler, M Sözbilir Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri 12 (1), 2012 | 102 | 2012 |
Türkiye’de matematik eğitimi alanında yayınlanan matematiksel model ve modelleme araştırmalarının betimsel içerik analizi E Albayrak, A Çiltaş Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 258-283, 2017 | 85 | 2017 |
Öğretmenlerin pedagojik yeterlilikleri A ÇİLTAŞ, M AKILLI Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 64-72, 2011 | 81 | 2011 |
Yüksek öğretimin öz-düzenlemeyi öğrenme becerilerine etkisi (Atatürk Üniversitesi Örneği) M ÖZTURAN SAĞIRLI, A Çiltaş, E AZAPAĞASI, K Zehir Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (2), 587-596, 2010 | 77* | 2010 |
Diagnosing learning difficulties related to the equation and inequality that contain terms with absolute value A ÇİLTAŞ International Online Journal of Educational Sciences 3 (2), 2020 | 76 | 2020 |
The visual representation usage levels of mathematics teachers and students in solving verbal problems G Guler, A Ciltas International Journal of Humanities and Social Science 1 (11), 145-154, 2011 | 75 | 2011 |
Dizi ve seriler konusunun matematiksel modelleme yoluyla öğretiminin ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının öğrenme ve modelleme becerileri üzerine etkisi A Çiltaş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 73 | 2011 |
2005-2010 YILLARI ARASINDA MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA TÜRKİYE’DE YAPILAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZ ÇALIŞMALARININ İÇERİK ANALİZİ A ÇİLTAŞ The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 7), 211-228, 2019 | 59 | 2019 |
Cebirdeki kavramlara yönelik öğrenme güçlükleri üzerine bir çalışma T KAR, A ÇİLTAŞ, A IŞIK Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 939-952, 2011 | 54 | 2011 |
Matematiksel modelleme yoluyla öğretimin ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının modelleme becerileri üzerine etkisi A Çiltaş, A Işık Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (2), 1177-1194, 2013 | 43 | 2013 |
The Effect of Instruction through Mathematical Modelling on Modelling Skills of Prospective Elementary Mathematics Teachers. A Ciltas, A Isik Educational Sciences: Theory and Practice 13 (2), 1187-1192, 2013 | 42 | 2013 |
BEŞİNCİ SINIF KESİRLER KONUSUNUN ÖĞRETİM SÜRECİNİN MATEMATİKSEL MODELLER AÇISINDAN İNCELENMESİ B Çelik, A Çiltaş Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 180-204, 2015 | 40 | 2015 |
Doğal sayılarda işlemler konusunun öğretiminde matematiksel modelleme yönteminin öğrenci başarısına etkisi M Muşlu, A ÇİLTAŞ Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2016 | 29 | 2016 |
Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programı’nın öğretmen görüşlerine göre matematiksel model ve modelleme açısından incelemesi N Bilen, A ÇİLTAŞ e-Kafkas Journal of Educational Research 2 (2), 40-54, 2015 | 29 | 2015 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TEOREMLERİN İFADELERİ İÇİN KURMUŞ OLDUKLARI MATEMATİKSEL MODELLER A ÇİLTAŞ, K Yılmaz Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 2013 | 26 | 2013 |