Türkiye’de okulda geleneksel anlayış ve yöntemlerle insan yetiştirmenin olumsuz etkileri K Duruhan XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004 | 69 | 2004 |
The effect of virtual learning environments designed according to problem-based learning approach to students’ success, problem-solving skills, and motivations SA Aslan, K Duruhan Education and Information Technologies 26 (2), 2253-2283, 2021 | 51 | 2021 |
İlkokul 2. Sınıf İngilizce dersi programı uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşleri O Demir, K Duruhan International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education 4 (3 …, 2015 | 25 | 2015 |
Preservice teachers’ previous formal education experiences and visions about their future teaching O Gürbüztürk, K Duruhan, SN Şad Elementary Education Online 8 (3), 923-934, 2009 | 25 | 2009 |
Resmi ve Özel İlköğretim Okullarındaki Eğitici Kol Çalışmalarının Amaçlarına Ulaşma Düzeyine İlişkin Öğrenci Görüşleri (Kayseri İli Örneği) K Duruhan Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (19), 175-185, 2005 | 23 | 2005 |
Eğitim-öğretimle ilgili bazı atasözü ve deyimlerimizin öğrenme-öğretme süreci bakımından irdelenmesi K Duruhan, B İlhan Milli Eğitim Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi 164, 119-125, 2004 | 22 | 2004 |
Ortaokulda demokrasi algıları ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması K Duruhan, Y Ersöz Tarih Okulu Dergisi (TOD) 6 (16), 657-672, 2013 | 19 | 2013 |
Öğrenme–Öğretme Süreçleri ve Aktif Öğretim Yöntemleri K Duruhan Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (4), 131-135, 2002 | 17 | 2002 |
Lise üçüncü sınıf fen bölümü öğrencilerinin matematik dersi öğretmenlerinden okulda ders içi ve ders dışı davranışlarına ilişkin beklentileri K Duruhan, M Akdağ, M Güven Eğitim ve Bilim 14 (77), 1990 | 17 | 1990 |
Fen bilgisi öğretmenliği programında öğrenim gören öğrencilerin materyal tasarımında yaratıcılıklarının değerlendirilmesi K Duruhan, S Çapuk Adıyaman Üniversitesi, 2011 | 16 | 2011 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖTMG DERSİNDE PROJE HAZIRLAMA SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) K Duruhan, ŞAN İsmail The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 7), 379-399, 2021 | 15 | 2021 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜRECİ İLE İLGİLİ HİZMET-İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI S CAMUZCU, K DURUHAN e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 15-29, 2011 | 13 | 2011 |
Devlet okullarında ve özel okullarda kutlanan ve anılan belirli gün ve haftaların etkililik düzeylerinin kıyası (Kayseri İli Örneği) K Duruhan, G Bedir Millî Eğitim Dergisi,(16833), 2005 | 13 | 2005 |
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler dersi performans görevlerinin etkililiğine ilişkin öğretmen görüşleri K DURUHAN, A ÇAVUŞ İlköğretim Online 12 (4), 949-968, 2013 | 12 | 2013 |
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ARAÇ VE YÖNTEMLERİNE İLİŞKİN YETERLİLİK ALGILARI (CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İLE İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) İ BAYRAK, K DURUHAN The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 5), 199-216, 2019 | 11 | 2019 |
Felsefe ve eğitim A Solak, N Tozlu, A Ömerustaoğlu, K Duruhan Ankara: Hegem Yayınları, 2006 | 11 | 2006 |
Felsefe ve eğitim K Duruhan Türk düşünürleri ve eğitim felsefeleri içinde, 263-301, 2006 | 10 | 2006 |
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin vatandaşlık ödev ve hak algılarının çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi K Duruhan, SN Şad I. Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık …, 2009 | 9 | 2009 |
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK PROGRAMI’NDA ÖRTÜK PROGRAM ALGISI (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ): BİR DURUM ÇALIŞMASI O DEMİR, K DURUHAN Journal of Computer and Education Research 3 (6), 32-70, 2015 | 8 | 2015 |
Eğitim bilimine giriş Ş Erçetin, N Tozlu, A SOLAK, Ş ADA, ÖGK KESKİNKILIÇ, A YAYLA, ... Hegem Yayıncılık: Ankara, 2006 | 8 | 2006 |