Follow
Emel Çilingir Altıner
Emel Çilingir Altıner
(Assistant Professor Dr.) Faculty of Education, Çukurova Üniversity
Verified email at cu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının ilkokul öğrencilerinin görsel matematik okuryazarlığı düzeyine ve problem çözme becerilerine etkisi
E Çilingir
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2015
662015
Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının ilkokul öğrencilerinin başarılarına, görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algılarına ve problem çözme tutumlarına etkisi
E Çilingir, PD Artut
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 7 (3), 578-600, 2016
51*2016
Relationship between Spatial Thinking and Puzzle Games of Elementary School Students.
EÇ ALTINER
International Online Journal of Educational Sciences 10 (1), 75-87, 2018
322018
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi
EÇ ALTINER, P DİNÇ ARTUT
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 1-19, 2017
242017
TABLET BİLGİSAYARLARIN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DESTEK MATERYALİ OLARAK KULLANILMASININ İNCELENMESİ
MC Şahin, I Taş, İG Oğul, E Çilingir, O Keleş
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 335-348, 2015
162015
Literature review on the use of tablet computers in preschool education
MC Sahin, I Tas, IG Ogul, E Cilingir, O Keles
European Journal of Research on Social Studies 1 (1), 80-83, 2014
132014
Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği
E Çilingir, P Artut, K Tarım
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 1 (1), 1-12, 2015
122015
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünme profillerine göre görsel tahmin ile uzamsal akıl yürütme becerilerinin ve problem çözme performanslarının incelenmesi
E Çilingir Altıner
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
112018
Investigating the Spatial Reasoning Skills of Students in the Context of Mathematical Thinking Profiles.
EÇ Altiner, MC Dogan
Online Submission 4 (11), 26-38, 2018
102018
4. Sınıf TIMSS 2011 matematik soruları ile matematik ders kitabındaki soruların bilişsel alanlara göre incelenmesi
E Çilingir, P Dinç Artut
Electronic Turkish Studies 11 (21), 79-94, 2016
10*2016
Gerçekçi Matematik Eğitimi Üzerine Bir Kuramsal Çalışma
EÇ ALTINER
Eğitim ve Teknoloji 3 (1), 48-73, 2021
62021
The Relationshıp Between Pre-Service Class Teachers' Self-Efficacy in Mathematical Literacy and Their Attitudes towards Mathematics
H ÖNAL, A YORULMAZ, Y GÖKBULUT, EÇ ALTINER
Journal of Education and Practice, 2017
62017
The effect of the use of concept cartoons on students’ success in mathematics (time measurement)
H Önal, E Çilingir Altıner
The Journal of Educational Research 115 (4), 28-52, 2022
42022
Ölçme
E Çilingir Altıner
İlkokulda Temel Matematik, 185-216, 2019
32019
Sınıf öğretmenleri adayları ile sınıf öğretmenlerinin şekil örüntüleri konusundaki alan bilgilerinin karşılaştırılması
E Çilingir, TY Yelken
International Journal of Educational Studies in Mathematics 3 (4), 1-16, 2016
32016
The level of 7- and 8-years old children understanding of the place value concept
H Önal, E Çilingir Altıner
European Journal of Educational Sciences 8 (4), 28-52, 2021
22021
Do Geometry Self-Efficacy and Spatial Anxiety Predict the Attitudes Towards Geometry?
A Yorulmaz, E Çilingir Altıner
Mimbar Sekolah Dasar (Elementary School Forum) 8 (2), 205-216, 2021
22021
Re-Evaluating the 4+ 4+ 4 Education System in the Processing of the First Graduates
Y KABAPINAR, E ÇİLİNGİR, T TOPÇUBAŞI, Ü ATABAŞ, B KARADAĞ
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 4 (2), 45-61, 2018
2*2018
Exploring measurement estimation strategies through concept cartoons designed with Realistic Mathematics Education
E Çilingir Altiner
Humanities and Social Sciences Communications 11 (1), 1-10, 2024
12024
Do Mathematical Thinking Processes Influence Visual Estimation Skills in Students?
E Çilingir Altıner, MC Doğan
The Journal of Educational Research 116 (6), 325-335, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20