Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının ilkokul öğrencilerinin görsel matematik okuryazarlığı düzeyine ve problem çözme becerilerine etkisi E Çilingir Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2015 | 66 | 2015 |
Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının ilkokul öğrencilerinin başarılarına, görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algılarına ve problem çözme tutumlarına etkisi E Çilingir, PD Artut Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 7 (3), 578-600, 2016 | 51* | 2016 |
Relationship between Spatial Thinking and Puzzle Games of Elementary School Students. EÇ ALTINER International Online Journal of Educational Sciences 10 (1), 75-87, 2018 | 32 | 2018 |
İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi EÇ ALTINER, P DİNÇ ARTUT Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 1-19, 2017 | 24 | 2017 |
TABLET BİLGİSAYARLARIN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DESTEK MATERYALİ OLARAK KULLANILMASININ İNCELENMESİ MC Şahin, I Taş, İG Oğul, E Çilingir, O Keleş Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 335-348, 2015 | 16 | 2015 |
Literature review on the use of tablet computers in preschool education MC Sahin, I Tas, IG Ogul, E Cilingir, O Keles European Journal of Research on Social Studies 1 (1), 80-83, 2014 | 13 | 2014 |
Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği E Çilingir, P Artut, K Tarım Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 1 (1), 1-12, 2015 | 12 | 2015 |
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünme profillerine göre görsel tahmin ile uzamsal akıl yürütme becerilerinin ve problem çözme performanslarının incelenmesi E Çilingir Altıner Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 11 | 2018 |
Investigating the Spatial Reasoning Skills of Students in the Context of Mathematical Thinking Profiles. EÇ Altiner, MC Dogan Online Submission 4 (11), 26-38, 2018 | 10 | 2018 |
4. Sınıf TIMSS 2011 matematik soruları ile matematik ders kitabındaki soruların bilişsel alanlara göre incelenmesi E Çilingir, P Dinç Artut Electronic Turkish Studies 11 (21), 79-94, 2016 | 10* | 2016 |
Gerçekçi Matematik Eğitimi Üzerine Bir Kuramsal Çalışma EÇ ALTINER Eğitim ve Teknoloji 3 (1), 48-73, 2021 | 6 | 2021 |
The Relationshıp Between Pre-Service Class Teachers' Self-Efficacy in Mathematical Literacy and Their Attitudes towards Mathematics H ÖNAL, A YORULMAZ, Y GÖKBULUT, EÇ ALTINER Journal of Education and Practice, 2017 | 6 | 2017 |
The effect of the use of concept cartoons on students’ success in mathematics (time measurement) H Önal, E Çilingir Altıner The Journal of Educational Research 115 (4), 28-52, 2022 | 4 | 2022 |
Ölçme E Çilingir Altıner İlkokulda Temel Matematik, 185-216, 2019 | 3 | 2019 |
Sınıf öğretmenleri adayları ile sınıf öğretmenlerinin şekil örüntüleri konusundaki alan bilgilerinin karşılaştırılması E Çilingir, TY Yelken International Journal of Educational Studies in Mathematics 3 (4), 1-16, 2016 | 3 | 2016 |
The level of 7- and 8-years old children understanding of the place value concept H Önal, E Çilingir Altıner European Journal of Educational Sciences 8 (4), 28-52, 2021 | 2 | 2021 |
Do Geometry Self-Efficacy and Spatial Anxiety Predict the Attitudes Towards Geometry? A Yorulmaz, E Çilingir Altıner Mimbar Sekolah Dasar (Elementary School Forum) 8 (2), 205-216, 2021 | 2 | 2021 |
Re-Evaluating the 4+ 4+ 4 Education System in the Processing of the First Graduates Y KABAPINAR, E ÇİLİNGİR, T TOPÇUBAŞI, Ü ATABAŞ, B KARADAĞ Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 4 (2), 45-61, 2018 | 2* | 2018 |
Exploring measurement estimation strategies through concept cartoons designed with Realistic Mathematics Education E Çilingir Altiner Humanities and Social Sciences Communications 11 (1), 1-10, 2024 | 1 | 2024 |
Do Mathematical Thinking Processes Influence Visual Estimation Skills in Students? E Çilingir Altıner, MC Doğan The Journal of Educational Research 116 (6), 325-335, 2023 | 1 | 2023 |