Takip et
Ali Turan Bayram
Ali Turan Bayram
sinop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Pazarlama veri tabanının güncel bir unsuru olan sosyal medyanın otel pazarlamasındaki yeri
AT Bayram
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2012
622012
E-hizmet uygulamalarında kalite algısı, memnuniyet ve sadakat tutumlarının demografik özelliklere göre incelenmesi: seyahat acentaları müşterileri örneği
AT BAYRAM, RP ŞAHBAZ
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (1), 60-75, 2017
352017
MOBİL PAZARLAMA VE TURİZMDE MOBİL TEKNOLOJİLERİN KULLANIMI.
Ö SÜRÜCÜ, AT Bayram
Journal of International Social Research 9 (42), 2016
282016
Planlanmış davranış teorisi çerçevesinde e-spor turizmine katılma niyeti
AT Bayram
Turizm Akademik Dergisi 5 (2), 17-31, 2018
272018
SANAL PAZARLAMA KARMASI BİLEŞENLERİNİN 4S MODELİ KAPSAMINDA TURİZM AÇISINDAN İRDELENMESİ
SM Uygur, ÖGA Bayram
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi, 19-37, 2013
232013
Otel işletmeleri Facebook sayfalarının pazarlama iletişimi açıcından değerlendirilmesi: Antalya örneği
RP Şahbaz, AT Bayram
Ulusal Turizm Kongresi Bildiri Kitabı, 249-265, 2013
162013
TÜRK TURİZM ALAN YAZININDA KADINLAR ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF WOMEN STUDIES ON TURKISH TOURISM LITERATURE
AT Bayram
Turar Turizm ve Araştırma Dergisi 8 (2), 55-77, 2019
152019
Sürdürülebilir Turizm Bibliyometrik Analiz
G Erkol Bayram, AT Bayram, E Karaçar
1st International Sustainable Tourism Congress, 2017
15*2017
The importance of ecotourism consciousness on tour guiding education
GE Bayram, K Ercan, TB Ali
Journal of Research in Education and Teaching 3, 40-50, 2017
142017
Önlisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin memnuniyet düzeyine yönelik karşılaştırmalı bir araştırma
İ Ünal, AT Bayram
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (10), 525-534, 2015
142015
Pazarlama Veri Tabanının Güncel Bir Unsuru Olan Sosyal Medyanın Otel Pazarlamasındaki Yeri, Gazi Üniversitesi
AT Bayram
Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2012
12*2012
Family Businesses in Tourism and Hospitality: Innovative Studies and Approaches
M Valeri
Springer Nature, 2023
112023
Turizm öğrencilerinin endüstri 4.0 kavramsal farkındalık düzeyleri ve teknoloji kullanım alışkanlıkları arasındaki ilişki
E Arıkan, AT Bayram, HT Kavlak, GE Bayram
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (1), 19-33, 2021
112021
Turizm İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımına Örnekler. 13
AT Bayram, RP Şahbaz
Ulusal Turizm Kongresi 6 (9), 353-362, 2012
102012
Rekreasyon ve teknoloji
AT Bayram, HT Kavlak
Rekreasyon: Disiplinlerarası Yaklaşım ve Örnek Olaylar içinde (ss. 383-402 …, 2021
82021
Sürdürülebilir kalkınma için turizm: Şanlıurfa’da bulunan sivil toplum kuruluşlarının görüşleri
G Erkol Bayram, AT Bayram, Ö Sürücü
ÜNİDAP Bölgesel Kalkınma Konferansı, 28-30, 2016
82016
Seyahat acentalarının e-hizmet uygulamalarının kalitesinin müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Ankara örneği
AT Bayram, P Şahbaz
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (47), 722-730, 2016
82016
Sürdürülebilirlik ve Turizm
AT Bayram
Özel İlgi Turizmi 1, 2-18, 2016
82016
İş güvencesizliği, çalışma koşulları ve mesleki sosyal statünün mesleği bırakma niyeti üzerine etkisi
HO Bozkurt, AT Bayram
Business and Economics Research Journal 11 (3), 891-905, 2020
72020
K kuşağının rekreasyona katılımı ve yaratıcı düşünme eğilimi arasındaki ilişki
HT Kavlak, AT Bayram, O Çelen
Spor ve Rekreasyon Araştırmaları Kitabı-3 içinde (ss. 44-56). Ankara: Çizgi …, 2020
62020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20