Takip et
Onur Cüneyt Kahraman
Onur Cüneyt Kahraman
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
ibu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
OTEL İŞLETMELERİNDE İŞGÖREN DEVİR HIZINA ETKİ EDEN RİSK FAKTÖRLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
O Akova, H TANRIVERDİ, OC Kahraman
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi 6 (12), 87-107, 2015
592015
Sexual harassment, psychological well-being, and job satisfaction of female tour guides: The effects of social and organizational support
Z Alrawadieh, DD Alrawadieh, HGT Olya, GE Bayram, OC Kahraman
Gender and Tourism Sustainability, 186-204, 2023
512023
The impact of perceived education quality on tourism and hospitality students’ career choice: The mediating effects of academic self-efficacy
OC Kahraman, DD Alrawadieh
Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education 29, 100333, 2021
342021
5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNDE LİDER-ÜYE ETKİLEŞİMİ VE İŞE YABANCILAŞMA İLİŞKİSİ: MARMARİS VE İSTANBUL DESTİNASYONLARINDA BİR ARAŞTIRMA
H Tanrıverdi, OC Kahraman
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (3), 463-493, 2016
33*2016
Modeling self-identification, memorable tourism experience, overall satisfaction and destination loyalty: empirical evidence from small island destinations
OC Kahraman, I Cifci
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2023
302023
Accessible museums for visually impaired: a case study from Istanbul
FI Dincer, H Ozcit, I Cifci, B Sezer, OC Kahraman, S Sahinoglu
Journal of Tourismology 5 (2), 113-126, 2019
142019
Turist deneyimi ve tekrar ziyaret etme niyeti arasındaki ilişkide kişilik özelliklerinin aracı rolü: Alternatif turizm türlerine katılan turistler üzerine bir araştırma
OC Kahraman
İstanbul, İstanbul Üniversitesi SBE, 2019
112019
SPORTİF OLTA BALIKÇILIĞININ ALTERNATİF TURİZM KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
F İSTANBULLU DİNÇER, O ATSIZ, OC KAHRAMAN, İ ÇİFÇİ
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 39-50, 2017
11*2017
Residents’ entrepreneurship motives, attitude, and behavioral intention toward the meal-sharing economy
OC Kahraman, I Cifci, S Tiwari
Journal of Hospitality Marketing & Management 32 (3), 317-339, 2023
92023
Lider-üye etkileşiminin işgörenin işe yabancılaşması ile ilişkisi: 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
OC Kahraman
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
82015
Demystifying meal-sharing experiences through a combination of PLS-SEM and fsQCA
I Cifci, OC Kahraman, S Tiwari, SM Rasoolimanesh
Journal of Hospitality Marketing & Management 32 (7), 843-869, 2023
62023
Unutulmaz Turizm Deneyimi ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Arasındaki İlişki
OC Kahraman, H Tanrıverdi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 32 (1), 43-54, 2021
6*2021
Recreational fishers' motivations at wetland destinations: The push and pull theory approach
I Cifci, O Atsiz, OC Kahraman, F Istanbullu Dincer
Leisure Sciences, 1-23, 2021
22021
İSTANBUL'DA BULUNAN 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNDE PERSONEL SEÇME YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA.
H TANRIVERDİ, OC KAHRAMAN, M ERDOĞAN, M ÖZ
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2018
22018
Content Analysis on Excursion E-brochures: The Case of Black Sea Region in Turkey
İ Kızılırmak, OC Kahraman, İ Çifçi
Journal of Yaşar University 13 (49), 43-52, 2018
2*2018
Examining entrepreneurship characteristics of hospitality and tourism management students
OC Kahraman, S Demirkol
Journal of Tourismology 2 (2), 51-60, 2016
22016
Kırsal Destinasyonda Yerel Halkın Yer Kimliği Algısının Turizmin Gelişimine Desteği: İkamet Edilen Sürenin Rolü
O Atsız, OC Kahraman, S Beşcanlar
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences …, 2022
12022
A research to determine expectations, satisfactions and difficulties of visually-impaired persons: a case study in accessible museum implementations in Istanbul.
Fİ Dİnçer, H Özçİt, İ Çİfçİ, B Sezer, OC Kahraman, Ș Șahİnoglu
12017
Stove to startup: residents’ entrepreneurial motives in meal-sharing economy
S Tiwari, I Cifci, OC Kahraman
Anatolia, 1-17, 2024
2024
Examining Turkish travellers’ non-immersive virtual heritage tour experiences through stimulus–organism–response model
H Akyurt Kurnaz, OC Kahraman, A Kurnaz, O Atsız
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2024
2024
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20