Takip et
Dr. Nihat Tavşan
Dr. Nihat Tavşan
Bahçeşehir University
mef.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer Experience Management: How to Design, Integrate, Measure and Lead
N Tavşan, C Erdem
282018
The impact of perceived corporate social responsibility on consumer happiness and brand admiration
P Tosun, N Tavşan
Management Decision 62 (2), 665-684, 2024
142024
CUSTOMER EXPERIENCE SCALE
N TAVŞAN, YC ERDEM
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (42), 1247-1268, 0
9*
Müşteri deneyimi yönetimi
C Erdem, N Tavşan
İstanbul: Beta Yayıncılık, 2019
82019
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖLÇÜM KALİTESİNİ, TERCİH EDİLEN ÖLÇEK DERECESİ NASIL ETKİLER?
N Tavşan, C Duran
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (40), 542-556, 2021
32021
The antecedents of customer loyalty
N Tavsan, C Duran
Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science, 2021
12021
How to increase attention to advertisements across baby boomers, x and y generations
AN Tavsan
Journal of Management Marketing and Logistics 2 (2), 2015
12015
Müşteri memnuniyeti ölçüm kalitesini tercih edilen ölçek derece sayısı nasıl etkiler?
N Tavsan, C Duran
DergiPark, 2021
2021
SAAS APPLICATIONS ON CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT
N Tavşan, C Duran
International Marmara Social Sciences Congress IMASCON 2020-Autumn, 250, 0
ANTICIPATION IN MARKETING
YC Erdem, N Tavşan
M. ATİLLA ÖNER A. KEMAL TUĞCU, 169, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–10