Takip et
Doç.Dr.GÖZDE ÖYMEN
Doç.Dr.GÖZDE ÖYMEN
ticaret.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bütünleşik reklam, tutundurma ve pazarlama iletişimi
KE Clow, D Baack
Öztürk, G. Çev.), İstanbul: Nobel Yayıncılık, 2016
732016
Lüks Marka Pazarlamasi, Vertu Örneği
GÖ DİKMEN
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2008
462008
Sağlık iletişiminde sosyal medya kullanımının stratejik önemi: Türkiye’de kalp sağlığı ile ilgili kâr amacı gütmeyen kuruluşlar üzerine bir değerlendirme
G Öztürk, G Öymen
Galatasaray Üniversitesi, 2013
422013
The importance of sustainability in luxury brand management
GÖ Kale, G Öztürk
Intermedia International e-Journal 3 (4), 106-126, 2016
282016
Yenilenebilir enerjinin sürdürülebilirlik üzerindeki rolü
G Öymen
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (39), 1069-1087, 2020
212020
Giyilebilir teknolojilerin moda endüstrisi üzerindeki etkileri
G Öymen
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017
192017
Duygusal Pazarlamada Slogan Kullanımının Önemi: Pandora Reklamları Üzerine Bir İnceleme
GÖ Tuğçe Öztel
HİRE 2 (2), 31-53, 2019
15*2019
Consumer responses to green advertising in Turkey
GÖ Dikmen
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2010
102010
Marka yerleştirmeye ve kullanımına bir örnek: Asmalı Konak
C Çelik, E Ulusoy, G Öymen, Ö Gündüz, UE Nurluoğlu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 24 (19), 379-400, 2004
92004
GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ
G ÖYMEN
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 3 (1), 80-107, 2020
52020
Sokak modası, moda ikonu ve kültürel olgu bağlamında ‘Sneakers’
G Öymen
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
42018
Lüks endüstrisinde intikam alışverişi kavramına genel bir bakış
G Öymen
Intermedia International E-journal 7 (12), 150-160, 2020
32020
Experience marketing at retail environments
GO Kale, E Ulusoy
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the …, 2014
32014
Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi.
G ÖYMEN, N KOCABAY-ŞENER
Global Media Journal: Turkish Edition 12 (24), 2022
22022
Markalama Çalışmalarında Sağlık Vaadli Ürün Reklamlarının Rolü
G Öztürk, G Öymen
ICCMTD, 2013
22013
Vakıf Üniversitelerinin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Web Sitelerinin Kullanımı
E ÖZERAY, G ÖYMEN
Fenerbahçe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (1), 39-53, 2022
12022
Online mağaza atmosferinde satın almayı etkileyen unsurlar: Online kitap satınalma örneği
T Doğuer, G Öymen
Eurasian Business & Economics Journal, 117-135, 2021
12021
Maskot kullanımının marka kişiliği üzerindeki rolü
G Öymen, D Çokyaşar
İshak KÜÇÜKYILDIZ, 2020
12020
TÜKETİM KARŞITI EĞİLİMLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İLETİŞİMİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: GİRİŞİM ÖRNEKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
G ÖYMEN, N KOCABAY-ŞENER
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 6 (1), 237-259, 2023
2023
Fenomen Aktivizmi: Çevreci Fenomenler Üzerine Bir Araştırma
N Kocabay, G Öymen
Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20