Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dil İhtiyaç Analizi Bosna Hersek Örneği N Çalışkan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 2013 | 57 | 2013 |
Kavramsal anahtar modeli ile metafor ve deyim öğretimi N Çalışkan Bilig, 95-122, 2013 | 56 | 2013 |
Metaforların izinde bir yazarın kavramlar dünyasına giriş: Cemil Meriç'in Bu Ülke'sinde kitap metaforları N Çalışkan Dil Araştırmaları 4 (4), 87-100, 2009 | 44 | 2009 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirme Kavramsal Anahtarlar Aracılığıyla Deyim Öğretimi N Çalışkan JOURNAL OF TURKISH STUDIES 5 (4), 2010 | 36 | 2010 |
Yüksek Sıklıktaki Adlar: Zaman sözcükbiçimi üzerine derlem temelli bir inceleme N Çalışkan | 29* | 2020 |
Kavramsal anahtar modeliyle iki dilli çocuklara metafor ve deyim öğretimi N Çalişkan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 24 | 2009 |
Türkiye deki Ortaöğretim Edebiyat Ders Kitapları Üzerine Edebiyat Eğitimi Açısından Bir Değerlendirme N Çalışkan MILLI EGITIM 34 (169), 2006 | 23 | 2006 |
Lise düzeyindeki Osmanlı Türkçesi Dersi Öğretim Programı’nın uygulanışına ilişkin öğrenci görüşlerine dayalı bir değerlendirme N Çalışkan Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (2), 329-343, 2013 | 12 | 2013 |
Yabancı dil sınıflarında tümleç yan cümlelerinin öğretimi: eşdizimlilik ve semantik eğilimler temelli bir yaklaşım N ÇALIŞKAN INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION 8 (3), 2019 | 7 | 2019 |
diye Sözcüğü Üzerine Derlem Temelli Bir Betimleme N Çalışkan Türkbilig, 163-176, 2019 | 6 | 2019 |
Ağız Atlaslarının Hazırlanışında Süreç, Yöntem ve Teknikler: Flaman Ağız Atlasları Örneği N Çalışkan Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 2 (3), 75-82, 2013 | 6 | 2013 |
Needs analysis in teaching Turkish to foreigners: the case of Bosnia Herzegovina N Çalışkan, Ö Çangal Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 2016 | 5 | 2016 |
Birleşik Krallık’taki okullarda ders kitabı kullanımı: mevcut durum, çalışmalar, gelecek planları N Çalışkan, M Toyran Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (3), 693-705, 2020 | 4 | 2020 |
YÜKLEM KONUMUNDAKİ SIFATLAR İLE FİİLİMSİ TAMLAYICILARI ARASINDAKİ EŞDİZİMLİLİK İLİŞKİLERİ N Çalışkan Dil Araştırmaları 13 (24), 75-88, 2019 | 4 | 2019 |
Öğretmen Yeterlikleri Açısından Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretenlerin Dikkat Etmesi Gereken Hususlar N Çalışkan Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Yöntem ve Uygulamalar, 2016 | 4 | 2016 |
Öğrenir Derlemleri: Kapsam, Tasarım ve Uygulamalar N Çalışkan Turkophone, 1 (1), 40-53, 2016 | 4 | 2016 |
Türkçe A1 ve A2 Düzeylerine Yönelik Diller İçin Avrupa Ortak Öneriler Çerçevesi ile Uyumlanmış Bir Söz Varlığı Önerisi N Çalışkan Nobel Akademi, 2020 | 3 | 2020 |
Semantik Prozodi Kavramı ve Türkçe Semantik Prozodi Örnekleri:“aksettirmek,... dan ibaret,... nin teki, karşı karşıya, varsa yoksa” N ÇALIŞKAN Zeitschrift Für Die Welt Der Türken/Journal of World of Turks 6 (1), 139-160, 2014 | 3 | 2014 |
Cemil Meriçin Bu Ülke adlı eseri üzerine üslup incelemesi N Kilci | 3 | 2003 |
BU ÜLKE’NİN CÜMLESİ: CEMİL MERİÇ’İN CÜMLE ÜSLUBU ÜZERİNE BİR İNCELEME1 2 N ÇALIŞKAN Turkish Studies 5, 2, 2010 | 2 | 2010 |