Kuramdan uygulamaya sosyal bilimlerin öğretimi E Sözer Anadolu Üniversitesi, 1998 | 261 | 1998 |
Covid-19 pandemi sürecinde Türkiye eğitim E Koçoğlu, Ö Ulu Kalın, D Tekdal, V Yiğen Social Sciences Studies 6 (65), 2020 | 51 | 2020 |
Sosyal bilgiler öğretim programı (2004) ve 4. sınıf sosyal bilgiler ders kitabının incelenmesi Ö Ulu Kalin Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 50 | 2007 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bağımsızlık değerine karşı metaforik algıları Ö Ulu Kalın, E Koçoğlu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2017 | 33 | 2017 |
ARTVİN İLİNDE YAPILAN/YAPILMAKTA OLAN BARAJLAR HAKKINDA ARTVİN HALKININ BAZI GÖRÜŞLERİ R Sever, ÖU Kalın Doğu Coğrafya Dergisi 15 (23), 65-80, 2011 | 23 | 2011 |
6. sınıf sosyal bilgiler ders kitabının farklı okunabilirlik formüllerine göre incelenmesi ÖU Kalın, E Koçoğlu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (4), 2202-2220, 2017 | 20 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER HİYERARŞİSİ ÖU Kalın Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (38), 29-44, 2017 | 19 | 2017 |
Analysis Of 7th Grade Social Studies Coursebook According To Different Readability Formulas ÖULU KALIN International Online Journal of Educational Sciences 9 (4), 2020 | 15 | 2020 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ (ARTVİN İL ÖRNEĞİ) ÖU Kalın Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 6 (13), 155-170, 2018 | 15 | 2018 |
Creating Interactive Student Workbook for Primary Education Social Studies Class and Researching Its Efficiency. Ö Ulu Kalin Journal of Education and Practice 8 (12), 33-40, 2017 | 14 | 2017 |
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAĞIMSIZLIK, ÖZGÜRLÜK, ÖZGÜVEN ve ÇAĞDAŞLAŞMA DEĞERLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN ve ALGISAL DEĞİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ A Aydemir, ÖU Kalın Doğu Coğrafya Dergisi 23 (40), 87-100, 2018 | 12 | 2018 |
İLKOKUL 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI Ö ULU KALIN, Y TOPKAYA Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (37), 2017 | 12 | 2017 |
Readability of the primary education 8th grade citizenship and democracy education textbook and its suitability for target age level Y Topkaya, M Yılar, ÖU Kalın International Journal of Languages' Education and Teaching 3 (1), 480-491, 2015 | 12 | 2015 |
Sosyal bilgiler 4. sınıf için tasarlanan “insanlar ve yönetim” adlı ünitenin öğrencilerin akademik başarılarına ve kavram algılama düzeylerine etkisi Ö Ulu Kalın Yayımlanmamış Doktora Tezi, 2011 | 11 | 2011 |
The metaphorical perceptions of teacher candidates on the concept of “Web 2.0 Technology” ÖULU KALIN, S BİRİŞÇİ Review of International Geographical Education Online 8 (3), 542-555, 2018 | 9 | 2018 |
İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersine yönelik tutum ölçeğinin geçerlilik ve güvenirlik çalışması ÖU Kalın, Y Topkaya Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (37), 14-22, 2017 | 9 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarında mükemmeliyetçilik Ö Ulu Kalın Artvin Çoruh Üniversitesi, 2020 | 8 | 2020 |
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk İslam Bilginleri Ö ULU KALIN Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (26), 330-346, 2018 | 8 | 2018 |
Anadolu lisesi ve anadolu öğretmen lisesi öğrencilerinin öğretmen kavramına yönelik metaforik bakışları Ö Ulu Kalın, S Çalık Uzun Electronic Turkish Studies 12 (17), 7-30, 2017 | 6 | 2017 |
9. sınıf coğrafya ders kitabının okunabilirliği ve hedef yaş düzeyine uygunluğu Ö Ulu Kalın, Y Topkaya 1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi 18, 2009 | 6 | 2009 |