Evidence-based practices for children, youth, and young adults with autism. JR Steinbrenner, K Hume, SL Odom, KL Morin, SW Nowell, ... FPG child development institute, 2020 | 695 | 2020 |
Evidence-based practices for children, youth, and young adults with autism: Third generation review K Hume, JR Steinbrenner, SL Odom, KL Morin, SW Nowell, ... Journal of autism and developmental disorders, 1-20, 2021 | 466 | 2021 |
Türkiye’de özel gereksinimli bireylere yönelik hizmetlerin yasal yapılanmasında Avrupa Birliği’ne uyum çabalarının yansımaları S Vural, Ş Yücesoy Anadolu Üniversitesi, 2003 | 65 | 2003 |
Comparison of peer and self-video modeling in teaching first aid skills to children with intellectual disability SY Ozkan Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 88-102, 2013 | 56 | 2013 |
Özel eğitim öğretmenliği programlarında yer alan uygulama derslerini yürütürken kullanılan iki farklı dönüt verme yönteminin karşılaştırılması D Erbaş, Ş Yücesoy Anadolu Üniversitesi, 2002 | 52 | 2002 |
Meta-analysis of pivotal response training for children with autism spectrum disorder G Bozkus-Genc, S Yucesoy-Ozkan Education and Training in Autism and Developmental Disabilities 51 (1), 13-26, 2016 | 42 | 2016 |
Orta ve ileri düzeyde zihin yetersizliği olan yetişkinlere videoyla model olma kullanılarak günlük yaşam becerilerinin öğretilmesi N Öncül, Ş Yücesoy Özkan Anadolu Üniversitesi, 2010 | 41 | 2010 |
Zihin özürlü öğrencilere Fotokopi çekme Becerisinin öğretiminde eşzamanlı Ipucuyla öğretimin etkinliği Ş Yücesoy PQDT-Global, 2011 | 40 | 2011 |
General and special education practices during the COVID-19 viral outbreak in Turkey S Yucesoy-Ozkan, F Kaya, E Gulboy, DE Altun, N Oncul Educational practices during the COVID-19 viral outbreak: International …, 2020 | 36 | 2020 |
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere fotokopi çekme becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği ŞY Özkan, O Gürsel Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 7 (02), 29-48, 2006 | 36 | 2006 |
Zihin yetersizliği olan öğrencilere yönelik hazırlanan kendini yönetme stratejileri öğretim paketinin etkililiği ŞY Özkan PQDT-Global, 2007 | 34 | 2007 |
Effects of computer-based instruction on teaching emergency telephone numbers to students with intellectual disability SY Ozkan, N Oncul, O Kaya Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 200-217, 2013 | 33 | 2013 |
Examination of Single Subject Studies Conducted on Individuals with Disabilities by Using Self Management Strategies: A Meta Analysis Study. S Yucesoy Ozkan, M Sonmez Educational Sciences: Theory and Practice 11 (2), 809-821, 2011 | 29 | 2011 |
Evaluation of treatment effect estimates in single‐case experimental research: comparison of twelve overlap methods and visual analysis S Yucesoy‐Ozkan, S Rakap, E Gulboy British Journal of Special Education 47 (1), 67-87, 2020 | 27 | 2020 |
Tek-denekli deneysel araştırmalarda etki büyüklüğü hesaplama: Örtüşmeyen veriye dayalı yöntemlerin incelenmesi S Rakap, Ş Yücesoy-Özkan, S Kalkan Türk Psikoloji Dergisi 35 (85), 40-60, 2020 | 25 | 2020 |
Yetersizliği olan bireylerle yapılmış ve kendini yönetme stratejilerinin kullanıldığı tek denekli araştırmaların incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması Ş YÜCESOY ÖZKAN, M SÖNMEZ KARTAL Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (2), 795-821, 2011 | 23 | 2011 |
How complete are individualized education programmes developed for students with disabilities served in inclusive classroom settings? S Rakap, S Yucesoy-Ozkan, S Kalkan European Journal of Special Needs Education 34 (5), 663-677, 2019 | 21 | 2019 |
Özel eğitimde sanal gerçeklik uygulamaları O Özdemir, D Erbaş, ŞY Özkan Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (2 …, 2019 | 21 | 2019 |
Zihin yetersizliği olan öğrencilere yönelik hazırlanan kendini yönetme stratejileri öğretim paketinin etkililiği OÖEVÖ SINIFLARINDA Elementary Education Online 13 (1), 94-108, 2014 | 21 | 2014 |
Medrese tâbirinin ilk defa ortaya çıkışı, Selçuklular zamanında medreselerin kuruluş sebebleri ve medrese eğitimi Ş Özkan Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 21 | 2007 |