Takip et
Doğuş Aygün, PhD
Doğuş Aygün, PhD
ogr.iu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Social media’s perspective on industry 4.0: A Twitter analysis
İG Yilmaz, D Aygün, Z Tanrikulu
Social Networking 6 (4), 251-261, 2017
352017
Evaluation of Industry 4.0 Transformation Barriers for SMEs in Turkey
D Aygün, ZE SATI
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 17 (1 …, 2022
112022
The value of decision making to the airlines: An analysis of passenger preferences on check-ins
D AYGÜN, İ YILMAZ, S GÜLSEÇEN
Journal of Transportation and Logistics 2 (1), 1-10, 2017
82017
Video Oyunları Endüstrisinde Toplumsal Cinsiyet Sorunsalı
M Usta, D Aygün
62019
Doğu Asya’da ortaya çıkan dijital dönüşüm kavramları üzerine bir analiz
D AYGÜN, ZE SATI
Strategic Public Management Journal 6 (12), 149-159, 2020
32020
INDUSTRY 4.0 AWARENESS: A RESEARCH ON POSTGRADUATE STUDENTS
D Aygün, İG Yılmaz, Z Ecevit Satı
The 6th International Management Information Systems Conference, 239-247, 2019
32019
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE TWITTER VERİ ANALİZİ: PAZARDA DAHA ÖNDE OLABİLMEK İÇİN İPUÇLARI
İG Yılmaz, D Aygün, E Kartal, Z Özen
Yönetim Bilişim Sistemlerinde Gündem, 49-62, 2018
22018
Video Oyunları Endüstrisinde Cinsiyet Sorunsalı
M Usta, D Aygün
Yeni İnsan Yayınevi, 2021
2021
GÖZ HAREKETLERİNİ İZLEME YÖNTEMİYLE ARAMA MOTORLARININ OTOMATİK TAMAMLAMA ÖZELLİĞİNİN KULLANILABİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ
İG Yılmaz, D Aygün, E Akadal, S Gülseçen
Tasarım Enformatiği 1 (1), 48-58, 2019
2019
Salford Business School
D Aygun
The University of Salford, 2014
2014
TÜRKİYE’DEKİ KOBİ’LERİN ENDÜSTRİ 4.0 FAALİYETLERİ AÇISINDAN ERP KULLANIM DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
D AYGÜN, ZE SATI
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11