COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı S Sani-Bozkurt, G Bozkuş-Genç, S Vuran, G Yıldız, S Çelik, İH Diken, ... Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, Erken …, 2021 | 17 | 2021 |
Görme yetersizliğinden etkilenen ve normal gelişim gösteren çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeylerinin incelenmesi C Aslan, S Özdemir, P DEMİRYUREK, H Çotuk International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 212-237, 2015 | 15 | 2015 |
Using Multisensory Storytelling MSST to Increasing Listening Comprehension for Students with Multiple Disabilities Include Visual Impairment MDVI P ŞAFAK, H YILMAZ, P DEMİRYÜREK | 9 | 2016 |
The Effect of Performance Feedback Provided to Student-Teachers Working with Multiple Disabilities. P Safak, HC Yilmaz, P Demiryurek, M Dogus European Journal of Educational Research 5 (3), 109-123, 2016 | 8 | 2016 |
Examining play diversity and play complexity of typically developing children and children with visual impairments C Aslan, S Özdemir, P Demiryürek, H Çotuk International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 212-237, 2015 | 7 | 2015 |
Görme yetersizliğinde tarama, tanı, değerlendirme P Demiryürek Pegem Atıf İndeksi, 216-235, 2017 | 5 | 2017 |
Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Görmeyen Öğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi P Şafak, P Demiryürek, HC YILMAZ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (1 …, 2018 | 3 | 2018 |
Designation of information technology frequency of occurrence in daily life and school activities for the teachers of schools for visually impairments S Çakmak, CEM Aslan, P Ülger | 2 | 2014 |
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi P ŞAFAK, D TİRYAKİ, P DEMİRYÜREK MEB Yayınları, 2020 | 1 | 2020 |
Görme Yetersizliği olan çocuklar P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK Anı Yayıncılık, 2018 | 1 | 2018 |
The Effect of Multisensory Stories on Listening Comprehension of Children Who Are Blind with Severe and Multiple Disabilities P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK, H Yilmaz ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018 | 1 | 2018 |
Kelime kökü ve kelime parçası kısaltmaları P DEMİRYÜREK PEGEM AKADEMİ, 2017 | 1 | 2017 |
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerisi ve Yazma Süreci Bilgilerinin Karşılaştırılması E ÖZMEN, H TAŞLIBEYAZ, Ç ÖZGÜR YILMAZ, P DEMİRYÜREK | 1 | 2017 |
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi CEM ASLAN, H BİLGİÇ, M DOĞUŞ, P DEMİRYÜREK, P ŞAFAK Vize yayıncılık, 2020 | | 2020 |
Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrenciler için Materyal Örnekleri P ŞAFAK, H BİLGİÇ, P DEMİRYÜREK Vize Akademi, 2018 | | 2018 |
Cevap Anahtarları Ö GÜREL SELİMOĞLU, P DEMİRYÜREK Pegem Akademi, 2017 | | 2017 |
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımı H YILMAZ, P DEMİRYÜREK, P ŞAFAK | | |
Development of Attitude Scale for Students with Severe and Multiple Disabilities H BİLGİÇ, P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK | | |
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar İçin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları M ÖZDEMİR, P DEMİRYÜREK, H YILMAZ | | |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ AZ GÖREN ÇOCUĞUN ODAKLANMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDE İŞLEVSEL GÖRME ETKİNLİK PROGRAMININ (İGEP) ETKİSİ P DEMİRYÜREK, S ÇAKMAK | | |