Takip et
Pınar Demiryürek
Pınar Demiryürek
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı
S Sani-Bozkurt, G Bozkuş-Genç, S Vuran, G Yıldız, S Çelik, İH Diken, ...
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, Erken …, 2021
172021
Görme yetersizliğinden etkilenen ve normal gelişim gösteren çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeylerinin incelenmesi
C Aslan, S Özdemir, P DEMİRYUREK, H Çotuk
International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 212-237, 2015
152015
Using Multisensory Storytelling MSST to Increasing Listening Comprehension for Students with Multiple Disabilities Include Visual Impairment MDVI
P ŞAFAK, H YILMAZ, P DEMİRYÜREK
92016
The Effect of Performance Feedback Provided to Student-Teachers Working with Multiple Disabilities.
P Safak, HC Yilmaz, P Demiryurek, M Dogus
European Journal of Educational Research 5 (3), 109-123, 2016
82016
Examining play diversity and play complexity of typically developing children and children with visual impairments
C Aslan, S Özdemir, P Demiryürek, H Çotuk
International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 212-237, 2015
72015
Görme yetersizliğinde tarama, tanı, değerlendirme
P Demiryürek
Pegem Atıf İndeksi, 216-235, 2017
52017
Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Görmeyen Öğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi
P Şafak, P Demiryürek, HC YILMAZ
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (1 …, 2018
32018
Designation of information technology frequency of occurrence in daily life and school activities for the teachers of schools for visually impairments
S Çakmak, CEM Aslan, P Ülger
22014
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi
P ŞAFAK, D TİRYAKİ, P DEMİRYÜREK
MEB Yayınları, 2020
12020
Görme Yetersizliği olan çocuklar
P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK
Anı Yayıncılık, 2018
12018
The Effect of Multisensory Stories on Listening Comprehension of Children Who Are Blind with Severe and Multiple Disabilities
P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK, H Yilmaz
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018
12018
Kelime kökü ve kelime parçası kısaltmaları
P DEMİRYÜREK
PEGEM AKADEMİ, 2017
12017
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerisi ve Yazma Süreci Bilgilerinin Karşılaştırılması
E ÖZMEN, H TAŞLIBEYAZ, Ç ÖZGÜR YILMAZ, P DEMİRYÜREK
12017
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi
CEM ASLAN, H BİLGİÇ, M DOĞUŞ, P DEMİRYÜREK, P ŞAFAK
Vize yayıncılık, 2020
2020
Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrenciler için Materyal Örnekleri
P ŞAFAK, H BİLGİÇ, P DEMİRYÜREK
Vize Akademi, 2018
2018
Cevap Anahtarları
Ö GÜREL SELİMOĞLU, P DEMİRYÜREK
Pegem Akademi, 2017
2017
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımı
H YILMAZ, P DEMİRYÜREK, P ŞAFAK
Development of Attitude Scale for Students with Severe and Multiple Disabilities
H BİLGİÇ, P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar İçin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları
M ÖZDEMİR, P DEMİRYÜREK, H YILMAZ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ AZ GÖREN ÇOCUĞUN ODAKLANMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDE İŞLEVSEL GÖRME ETKİNLİK PROGRAMININ (İGEP) ETKİSİ
P DEMİRYÜREK, S ÇAKMAK
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20