Follow
Pınar Demiryürek
Pınar Demiryürek
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı
S Sani-Bozkurt, G Bozkuş-Genç, S Vuran, G Yıldız, S Çelik, İH Diken, ...
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, Erken …, 2021
172021
Görme yetersizliğinden etkilenen ve normal gelişim gösteren çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeylerinin incelenmesi
C Aslan, S Özdemir, P DEMİRYUREK, H Çotuk
International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 212-237, 2015
162015
The Effect of Performance Feedback Provided to Student-Teachers Working with Multiple Disabilities.
P Safak, HC Yilmaz, P Demiryurek, M Dogus
European Journal of Educational Research 5 (3), 109-123, 2016
82016
Using Multisensory Storytelling MSST to Increasing Listening Comprehension for Students with Multiple Disabilities Include Visual Impairment MDVI
P ŞAFAK, H YILMAZ, P DEMİRYÜREK
82016
Examining play diversity and play complexity of typically developing children and children with visual impairments
C Aslan, S Özdemir, P Demiryürek, H Çotuk
International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 212-237, 2015
72015
Görme yetersizliğinde tarama, tanı, değerlendirme
P Demiryürek
Pegem Atıf İndeksi, 216-235, 2017
52017
Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Görmeyen Öğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi
P Şafak, P Demiryürek, HC YILMAZ
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (1 …, 2018
32018
Görme Yetersizliği olan çocuklar
P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK
Anı Yayıncılık, 2018
22018
Designation of information technology frequency of occurrence in daily life and school activities for the teachers of schools for visually impairments
S Çakmak, CEM Aslan, P Ülger
22014
The Effect of Multisensory Stories on Listening Comprehension of Children Who Are Blind with Severe and Multiple Disabilities
P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK, H Yilmaz
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018
12018
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerisi ve Yazma Süreci Bilgilerinin Karşılaştırılması
E ÖZMEN, H TAŞLIBEYAZ, Ç ÖZGÜR YILMAZ, P DEMİRYÜREK
12017
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi
P ŞAFAK, D TİRYAKİ, P DEMİRYÜREK
MEB Yayınları, 2020
2020
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi
CEM ASLAN, H BİLGİÇ, M DOĞUŞ, P DEMİRYÜREK, P ŞAFAK
Vize yayıncılık, 2020
2020
Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrenciler için Materyal Örnekleri
P ŞAFAK, H BİLGİÇ, P DEMİRYÜREK
Vize Akademi, 2018
2018
Kelime kökü ve kelime parçası kısaltmaları
P DEMİRYÜREK
PEGEM AKADEMİ, 2017
2017
Cevap Anahtarları
Ö GÜREL SELİMOĞLU, P DEMİRYÜREK
Pegem Akademi, 2017
2017
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımı
H YILMAZ, P DEMİRYÜREK, P ŞAFAK
Development of Attitude Scale for Students with Severe and Multiple Disabilities
H BİLGİÇ, P ŞAFAK, P DEMİRYÜREK
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar İçin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları
M ÖZDEMİR, P DEMİRYÜREK, H YILMAZ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ AZ GÖREN ÇOCUĞUN ODAKLANMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDE İŞLEVSEL GÖRME ETKİNLİK PROGRAMININ (İGEP) ETKİSİ
P DEMİRYÜREK, S ÇAKMAK
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20