Follow
Gulberk gultekin salman
Gulberk gultekin salman
bahcesehir universitesi
Verified email at eas.bau.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
An integrative framework linking brand associations and brand loyalty in professional sports
E Kaynak, GG Salman, E Tatoglu
Journal of Brand Management 15 (5), 336-357, 2008
4082008
Corporate brand communication in higher education
E Karaosmanoglu, GG Salman
Strategic brand management in higher education, 91-117, 2019
45*2019
BİREYLERİN FUTBOL TARAFTARI OLMASINI ETKİLEYEN GÜDÜLER İLE SADAKAT ARASINDAKİ İLİŞKİ: FENERBAHÇE TARAFTARLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA-THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATION, WHICH …
GG Salman, C Giray
Öneri Dergisi 9 (33), 89-97, 2010
36*2010
Fenerbahçe taraftarlarının takımlarına yönelik psikolojik bağlılıkları ile saldırganlıkla ilgili tutumları arasındaki ilişki
C Giray, G Gültekin Salman
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2008
292008
Profesyonel futbol kulüplerinin hizmet kalitesi ile taraftar memnuniyeti ve taraftar tipolojileri arasındaki ilişki
GG Salman
PQDT-Global, 2008
172008
Dünya’da ve Türkiye’de Nöropazarlama Çalışmalarının İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
perker burcak GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics 4 (3), 35-57, 2017
14*2017
Brand loyalty in Turkish soccer: assesing the relationship between brand associations and brand loyalty
GG Salman
PQDT-Global, 2005
62005
KREDİ KARTI KULLANIMINDAKİ TUTUM VE SATINALIM DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
perker burcak GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK
Beykoz Akademi Dergisi 5 (2), 163-195, 2017
52017
From E-Satisfaction to E-Repurchase Intention: How Is E-Repurchase Intention Mediated by E-Satisfaction and Moderated by Traditional Shopping Attitudes?
E Demirbaş, G Gültekin Salman, N Uray
New Perspectives in Operations Research and Management Science: Essays in …, 2022
42022
Application and integration of omnichannel decisions to customer relationship management
O Karacali, GG Salman
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and …, 2020
42020
Strategic insights for the global companies: A study on consumer attitudes towards counterfeits of luxury fashion goods
E Borekci, S Sezgin, GG Salman, N Uray
Global Fashion Management Conference, 421-437, 2015
42015
Taraftarlık, Motivasyon, Özdeşleşme ve Milliyetçilik Açılarından Türkiye’deki ve Almanya’daki Türk Taraftarların Anlaşılması ve Karşılaştırılması
A ÖNAL, GG SALMAN
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, 2014
32014
University Students Perceptions Of Two Countries: Turkey And USA
NV Schnurr, S Sezgin, GG Salman
International Business & Economics Research Journal (IBER) 8 (6), 2009
32009
Türk Futbol Taraftarların Bağlantı Noktalarının İncelenmesi ve Ölçek Güvenirliliğinin Test Edilmesi
G GÜLTEKİN SALMAN
Istanbul Aydin Universitesi Dergisi 8 (29), 101-142, 2016
2*2016
An inregrative model on the factors affecting consumers’ satisfaction, trust and repurchase intention in online shopping
E Demirbas, GG Salman, N Uray
Unpublished PhD Thesis, Istanbul: Bahcesehir University, 2014
22014
BÖLÜM 23 ARTAN DİJİTAL ÇÖZÜMLERİN SPORDA KULLANIMI VE PANDEMİ SONRASI SPORDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM GEREKLİLİĞİ
GG SALMAN, C GİRAY
Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi Ve İnsani Dijitalizasyon, 2020
12020
EXPLORING SELF-SERVICE TECHNOLOGY ADOPTION: CASE OF AIRLINE CHECK IN
B Kupeli, GG Salman, E Karaosmanoglu, T Daim
Technology in Society, 102558, 2024
2024
Use of digitalization and social media in sports branding.
GG Salman
2020
BOLUM 10: SPOR ENDÜSTRİSİNDE KULÜP MARKASI YARATMADA MARKA İMAJININ ÖNEMİ: ANADOLU EFES SPOR KULÜBÜ ÖRNEĞİ
G Gultekin Salman
SANAYI POLITIKALARI: EKONOMIK VE SOSYAL Editorler: Prof. Dr. Yusuf TUNA Dr …, 2020
2020
Use of Digitalization and Social Media in Sports Branding
G Gultekin Salman
the journal of academic social science studies 79 (spring), 452-468, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20