Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri H Şeker, S Deniz, İ Görgen Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi 42 (42), 237-253, 2005 | 148 | 2005 |
Öğretmen yeterlikleri ölçeği H Şeker, S Deniz, İ Görgen Milli Eğitim Dergisi 164, 105-118, 2004 | 134 | 2004 |
Student teachers' evaluation of the motivational strategies used in foreign language teaching S Deniz Social Behavior and Personality: an international journal 38 (9), 1269-1286, 2010 | 71 | 2010 |
Bireyin meslek seçimini etkileyen kaynaklar: yeni teknolojilerden internet S Deniz Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2001 | 64 | 2001 |
İLKÖĞRETİMÖĞRENCİLERİNİNTÜRKÇEDERSİNE YÖNELİKTUTUMLARI: KÖYCEĞİZÖRNEKLEMİ S Denız, S Tuna Milli Eğitim Dergisi 34 (170), 2006 | 63 | 2006 |
The restructuring process of teacher training system in Turkey: A model of teacher training based on post-graduate education (PGCE) S Deniz, N Sahin Journal of Social Sciences 2 (1), 21-26, 2006 | 61 | 2006 |
The influence of social self-efficacy and learned resourcefulness on loneliness A Erozkan, S Deniz Journal of Counseling and Education 1 (2), 57-74, 2012 | 52 | 2012 |
The relationship between emotional intelligence and problem solving skills in prospective teachers S Deniz Educational Research and Reviews 8 (24), 2339, 2013 | 48 | 2013 |
Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik inançları ile mesleki kaygılarına yönelik görüşlerinin incelenmesi S Deniz, C Tican Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (4), 1838-1859, 2017 | 43 | 2017 |
Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları S Deniz, İ Görgen, H Şeker | 43 | 2006 |
Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri M Cici, N Şahin, H Şeker, İ Görgen, S Deniz Eğitim Bilimleri ve Uygulama 4 (7), 37-50, 2005 | 40 | 2005 |
Implications of Training student teachers of pre-schooling through micro-Teaching Activities for A Classroom with Mentally-Disabled Students S Deniz Educational Research and Reviews 5 (6), 338, 2010 | 39 | 2010 |
REHBER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL EĞİTİME YÖNELİK ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ S Deniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 17 (38), 154-175, 2017 | 32 | 2017 |
Sınıf öğretmenlerinin bireyselleştirilmiş eğitim programı (BEP) hazırlamada karşılaştıkları güçlükler ve kaynaştırma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi DA Söğüt, S Deniz Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 423-443, 2018 | 31 | 2018 |
Student teachers' attitudes concerning understanding the nature of science in Turkey N Şahin, S Deniz, İ Görgen Oceania Comparative & Int Education Soc, 2006 | 23 | 2006 |
Okul öncesi öğretmen yetiştirmede mikro öğretim yönteminin etkililiği Y SARI, M SAKAL, S DENİZ Gaziantep Üniversitesi Akademik Bilişim, 02-04, 2005 | 21 | 2005 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematiğe yönelik öğrenilmiş çaresizliklerinin yordanması: problem çözme becerisi ve bilişsel esneklik TAŞ Selim, S Deniz Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9 (3), 581-617, 2018 | 16 | 2018 |
Pre-service teachers motivations toward teaching profession and their opinions about the pedagogic formation program H Seker, S Deniz, I Gorgen Educational Research and Reviews 10 (10), 1403-1414, 2015 | 15 | 2015 |
Analysis of study habits and learning styles in university students S Deniz | 13 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİREYSEL YENİLİKÇİLİK ÖZELLİKLERİ. S Deniz Electronic Turkish Studies 11 (9), 2016 | 12 | 2016 |