Follow
Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU
Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU
Verified email at istanbul.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Marka yönetimi ve pazarlama stratejileri
SB Çavuşoğlu
Nobel Yayın, 2011
782011
İstanbul’daki üniversite öğrencilerinin tüketici davranışları açısından marka sadakatinin ölçümlenmesi üzerine bir araştırma
SB Çavuşoğlu
PQDT-Global, 2007
282007
Türkiye’de Spor Sponsorluğu çAlışmaları Kapsamında Fenerbahçe, Galatasaray Ve Beşiktaş Spor Klüplerinin Futbol Takımlarının Ana Sponsorluklarının Bilinirliği Üzerine Bir Araştırma
SB Çavuşoğlu
PQDT-Global, 2011
252011
Sinemada Ürün Yerleştirme ve Asmalı Konak Hayat Filmi
ÜA Çavuşoğlu, B., Baban, E., Özdemir
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 150-162, 2011
21*2011
İstanbul Üniversitesi Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu (Besyo) Öğrencilerinin İletişim Becerileri Algi Düzeylerinin Farkli Değişkenler Açisindan Değerlendirilmesi
SB Çavuşoğlu, G Günay
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 6 (1), 107-121, 2014
162014
Spor ürünlerinin tercih edilme nedenleri ve marka seçimi
SB Çavuşoğlu
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 2 (3), 1-12, 2011
162011
BİREYSEL VE TAKIM SPORU YAPAN SPORCULARIN SPOR BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
A SİYAHTAŞ, AGA TÜKENMEZ, ÖGS AVCI, ÖGB YALÇINKAYA, ...
Journal,(Issn: 2630-631X) 6 (34), 1310-1317, 2020
152020
spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: "Türkiye ve İngiltere'deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi"
B Çavuşoğlu, B., Öztürk, G., Kara
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 8 (1), 1342-1363, 2011
152011
spor pazarlamasında ünlü sporcu kullanımı
B Çavuşoğlu
Uluslararası Hakemli Akademik Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 165-180, 2011
102011
Futbol taraftarlarının fanatiklik ve lisanslı ürün satın alma düzeylerinin incelenmesi
C GÜLER
OPUS International Journal of Society Researches 16 (32), 4784-4808, 2020
92020
TENİS OYUNCULARINDA BOŞ ZAMAN YÖNETİMİ ve YAŞAM DOYUMU
ÜB Duran, C Güler, SB Çavuşoğlu
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 12 (48), 302-313, 2020
92020
İstanbul gençlik hizmetleri ve spor il müdürlüğünde çalışan personelin iş tatmin düzeyinin belirlenmesi
B Özcan, SB Çavuşoğlu
İstanbul Üniversitesi spor bilimleri dergisi 6 (2), 25-33, 2016
92016
Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğu ve Halkla İlişkilerin Önemi
E ÇIRAK, SB ÇAVUŞOĞLU
İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 6 (2), 91-100, 2016
82016
Spor Kulüplerinde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Araştırılması
ÖN Çavuşoğlu, B., Türksoy A., Şahin, M., Ataman Yancı H:B:
İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 11 (3), 104-108, 2011
6*2011
The strategic importance of internet usage as new media tool in the studies of sports marketing:“Analysis of sports clubs’ websites in Turkey and England”
B Çavuşoğlu, G Oztürk, B Kara
Journal of Human Sciences 8 (1), 1342-1363, 2011
52011
Oyun Mu Kültürü Etkiler? Kültür Mü Oyunu Etkiler?
PD DUMANGÖZ, SB ÇAVUŞOĞLU
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (1), 35-44, 2022
42022
Esports as a Sportive Reflection of Information Society and Its Interaction with Modern Sports
M Üçüncüoğlu, SB ÇAVUŞOĞLU
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 5 (2), 166-180, 2020
42020
Examining the viewpoints of the sports journalists in Turkey on traditional and internet journalism
SB Çavuşoğlu, PD Dumangöz
European Journal of Physical Education and Sport Science, 2019
32019
Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi
S Dal, SBÇÖ Karaman
3*2015
Spor Organizasyonlarında İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Avrupa’nın Üç Büyük Futbol Ligi Üzerine İçerik Analizi
M ÜÇÜNCÜOĞLU, SB ÇAVUŞOĞLU
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 7 (1), 283-297, 2021
22021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20