Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU
Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU
Verified email at istanbul.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Marka yönetimi ve pazarlama stratejileri
SB Çavuşoğlu
Nobel Yayın, 2011
342011
İstanbul’daki üniversite öğrencilerinin tüketici davranışları açısından marka sadakatinin ölçümlenmesi üzerine bir araştırma
SB Çavuşoğlu
Marmara Üniversitesi, 2007
132007
Türkiye’de spor sponsorluğu çalışmaları kapsamında fenerbahçe, galatasaray ve beşiktaş spor klüplerinin futbol takımlarının ana sponsorluklarının bilinirliği üzerine bir araştırma
SB Çavuşoğlu
Marmara Üniversitesi, 2011
122011
Sinemada Ürün Yerleştirme ve Asmalı Konak Hayat Filmi
ÜA Çavuşoğlu, B., Baban, E., Özdemir
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 150-162, 2011
11*2011
spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: "Türkiye ve İngiltere'deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi"
B Çavuşoğlu, B., Öztürk, G., Kara
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 8 (1), 1342-1363, 2011
72011
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU (BESYO) ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ ALGI DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
SB Çavuşoğlu, G Günay
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 6 (1), 107-121, 2014
62014
Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğu ve Halkla İlişkilerin Önemi
E Çırak, SB Çavuşoğlu
İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 6 (2), 91-100, 2016
52016
Spor ürünlerinin tercih edilme nedenleri ve marka seçimi
SB ÇAVUŞOĞLU
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi 2 (3), 1-12, 2011
52011
The strategic importance of internet usage as new media tool in the studies of sports marketing:“Analysis of sports clubs’ websites in Turkey and England”
B Çavuşoğlu, G Oztürk, B Kara
Journal of Human Sciences 8 (1), 1342-1363, 2011
42011
İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünde Çalışan Personelin İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi
B Özcan, SB Çavuşoğlu
İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 6 (2), 25-33, 2016
32016
Spor Kulüplerinde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Araştırılması
ÖN Çavuşoğlu, B., Türksoy A., Şahin, M., Ataman Yancı H:B:
İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 11 (3), 104-108, 2011
3*2011
spor pazarlamasında ünlü sporcu kullanımı
B Çavuşoğlu
Uluslararası Hakemli Akademik Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 165-180, 2011
32011
ISTANBUL AND MADRID, CANDIDATES TO 2020 OLYMPIC GAMES LOST OUT TO HOST THE GAMES IN TERMS OF PUBLIC RELATIONS.
SB Cavusoglu, B Keskin, B Donuk, G Herguner
International Journal of Academic Research 6 (1), 2014
12014
The reasons for preferring sports products and the brand choice
SB ÇAVUSOGLU
AJIT-e 2 (3), 2011
12011
Ortaöğretim Çağındaki Çocukların (10-14 Yaş) Ailenin Spor Ürünü Satın Alma Kararındaki Rolü
Ö KARAMAN, DAL Suzan, SB ÇAVUŞOĞLU
Spor Eğitim Dergisi 4 (3), 64-71, 2020
2020
TENİS OYUNCULARINDA BOŞ ZAMAN YÖNETİMİ ve YAŞAM DOYUMU
ÜB Duran, C Güler, SB Çavuşoğlu
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 12 (48), 302-313, 2020
2020
Spor Sponsorluğunun Tüketici Tutumuna Etkisi: Futbol Taraftarı Üzerine Bir Uygulama
A Tükenmez, C Güler, SB Çavuşoğlu, S Avcı
Spor Sponsorluğunun Tüketici Tutumuna Etkisi: Futbol Taraftarı Üzerine Bir …, 2020
2020
EXAMINING THE VIEWPOINTS OF THE SPORTS JOURNALISTS IN TURKEY ON TRADITIONAL AND INTERNET JOURNALISM
SB Çavuşoğlu, PD Dumangöz
European Journal of Physical Education and Sport Science, 2019
2019
ATLAS INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES
SB CAVUSOGLU, A TUKENMEZ, M HOCAOGLU, C GULER
Age 18 (20), 61, 2018
2018
Examination of the Fair-Play Behaviors of University Students
SB Çavuşoğlu, A Tükenmez, M Hocaoğlu, C Güler
Atlas International Refereed Journal on Social Sciences 4 (15), 1640-1642, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20