İlköğretim sosyal bilgiler programında değerler eğitiminin mevcut durumunun belirlenmesi ve öğretmenlere yönelik bir program modülü geliştirme Yayınlanmamış Doktora Tezi, 2010. T Yazar Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 223* | 2010 |
Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programındaki değerler eğitimine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi T Yazar, S Erkuş Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 196-211, 2013 | 194* | 2013 |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi (Diyarbakır ili örneği) F Yaman, T Yazar Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 2015 | 160 | 2015 |
Öğretmen adaylarının değerler hakkındaki görüşleri T Yazar Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 2 (1), 61-68, 2012 | 115 | 2012 |
Değerler eğitiminin iyileştirilmesi ile ilgili öğretmen görüşlerinin belirlenmesi ve bir program modülü örneğinin geliştirilmesi T Yazar, T Yanpar Yelken Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 10 (38), 79-98, 2011 | 114 | 2011 |
Yetişkin eğitiminde hedef kitle T Yazar Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21-30, 2012 | 98 | 2012 |
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenmeye ilişkin algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. B Oral, T Yazar Electronic Journal of Social Sciences 14 (52), 2015 | 85* | 2015 |
Education Technology Standards Self-Efficacy (ETSSE) Scale: A Validity and Reliability Study O Simsek, T Yazar Eurasian Journal of Educational Research, 311-334, 2016 | 63 | 2016 |
Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme B Oral, T Yazar Pegem Atıf İndeksi, 1-657, 2017 | 57 | 2017 |
İlköğretim 3.sınıflarda Türkçe dersi öğretiminde karşılaşılan sorunların öğretmen görüşlerine göre belirlenmesi (determining the problems that are faced during teaching … T Yazar Ziya Gökalp Eğitim Fak, 30-41, 2010 | 51 | 2010 |
Flipped classroom improves academic achievement, learning retention and attitude towards course: A meta-analysis Ö Tutal, T Yazar Asia Pacific Education Review 22 (4), 655-673, 2021 | 38 | 2021 |
Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Değerler Eğitimi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları T Yazar, B Özekinci, Ö Lala Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 5 (3), 245-269, 2017 | 37 | 2017 |
Öğretmenlerin yirmi birinci yüzyıl becerileri ışığında ve yaşam boyu öğrenme bağlamında dijital yeterliliklerinin incelenmesi İ Keskin, T Yazar International Journal of Human Sciences 12 (2), 1691-1711, 2015 | 37 | 2015 |
Toplumsal yaşam ve değerler T Yazar R.Turan-K.Ulusoy (Ed). Farklı yönleriyle değerler eğitimi içinde (ss:96-114 …, 2014 | 33 | 2014 |
Examining digital competence of teachers within the context of lifelong learning based on of the twenty-first century skills Öğretmenlerin yirmi birinci yüzyıl becerileri … İ Keskin, T Yazar Journal of Human Sciences 12 (2), 1691-1711, 2015 | 32 | 2015 |
Investigating of life long learning tendency of teachers (The example of Diyarbakır) F Yaman, T Yazar Kastamonu Education Journal 23 (4), 1553-1566, 2015 | 32 | 2015 |
İlköğretim sosyal bilgiler programında değerler eğitiminin mevcut durumunun öğretmen görüşlerine göre belirlenmesi T Yazar, T Yanpar Yelken Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (International Journal Of …, 2013 | 27* | 2013 |
Examining the Self-Efficacy of Prospective Teachers in Technology Integration According to their Subject Areas: The Case of Turkey O Simsek, T Yazar Contemporary Educational Technology 10 (3), 289-308, 2019 | 24 | 2019 |
Investigation of teachers’ educational technology standards self-efficacy Ö Şimşek, T Yazar Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 7 (1), 23-54, 2017 | 22 | 2017 |
Öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersi hakkındaki görüşleri T Yazar Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 5 (9), 23-34., 2015 | 22 | 2015 |