Takip et
Prof. Dr. Süleyman Avcı
Prof. Dr. Süleyman Avcı
Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Eğitim Bilimleri Bölümü, Atatürk Eğitim Fakültesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Cognitive and affective contributions of the literature circles method on the acquisition of reading habits and comprehension skills in primary level students
S Avcı, A Yuksel
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri 11 (3), 2011
122*2011
Farklılaştırılmış öğretim teori ve uygulama
S Avcı, A Yüksel
Ankara: Nobel Yayıncılık, 2014
802014
The cognitive and affective changes caused by the differentiated classroom environment designed for the subject of poetry
S Avci, A Yuksel, K Soyer, S Balikcioglu
Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri 9 (3), 2009
64*2009
Relations between self regulation, future time perspective and the delay of gratification in university students
S Avci
Education 133 (4), 525-537, 2013
602013
Birleştirme II tekniği ile oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi: Kartal Mesleki Eğitim Merkezi’nde bir durum çalışması
S Avcı, S Fer
Eğitim ve Bilim 29 (134), 2004
52*2004
ÖĞRETİMİN FARKLILAŞTIRILMASINDA ETKİLİ BİR STRATEJİ: KATLI ÖĞRETİM
Y Beler, S Avcı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 109-126, 2011
512011
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları
S Fer, İ Cırık, S Altun, E Çolak, R Özkılıç, E Şahin, S Avcı, S Yüksel, ...
içinde, Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımlarına giriş (ss. xiii), Anı …, 2011
502011
The effect of literature circles on reading comprehension skills
S Avcı, N Baysal, M Gül, A Yüksel
Journal of Theoretical Educational Science 6 (4), 535-550, 2013
45*2013
OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMADA ETKİLİ BİR YÖNTEM: OKUMA ÇEMBERİ
S Avcı, A Yüksel, T Akıncı
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 32 …, 2010
362010
Öğretmen adaylarının, gelecek zaman algıları, akademik alandaki arzularını erteleme konusundaki isteklilikleri, algılanan araçsallıkları, sosyo-ekonomik düzeyleri ve akademik …
S Avcı
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Yıldız Teknik Üniversitesi. Sosyal Bilimler …, 2008
32*2008
The effect of family participation in nutrition education intervention on the nutritional status of preschool age children
Ş Aktaç, G Kızıltan, S Avcı
Egitim ve Bilim 44 (199), 2019
31*2019
Gelecek zaman algısı ölçeği'nin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
S AVCI, M ERDEN
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (37), 1-12, 2009
302009
GELECEK ZAMAN ALGISI VE AKADEMİK ALANDA ARZULARIN ERTELENMESİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
S Avcı, M Erden
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 389-406, 2013
222013
Bir lise binası kapalı alan atmosferine ait mikrobiyolojik içeriğin hasta bina sendromu açısından öğretmen ve öğrenciler üzerindeki etkileri
Y Keskin, O Özyaral, R Başkaya, NE Lüleci, S Avcı, MS Acar, H Aslan, ...
Astım Allerji İmmünoloji 3 (3), 116-130, 2005
212005
Teachers' And Students' Views On The Storyline Approach
A Süleyman, A YÜKSEL
Sakarya University Journal of Education 3 (2), 21-35, 2013
19*2013
Examining the Factors Affecting Teachers' Use of Digital Learning Resources with UTAUT2.
S Avci
Malaysian Online Journal of Educational Technology 10 (3), 200-214, 2022
162022
An Examination of the Practices of Teachers Regarding the Arrangement of Education According to Individual Differences.
S Avci, O Akinoglu
International Journal of Instruction 7 (2), 191-206, 2014
132014
The Use of Literature Circle Technique in Teachers’ Professional Development
SA Mustafa Özgenel
Asian Journal of Education and Training 5 (3), 408-415, 2019
122019
A Validity and Reliability Study for a New Scale of Teachers’ Stereotypes in Educational Context
S Avcı
Journal of Higher Education and Science 7 (3), 617-626, 2017
11*2017
Eğitim psikolojisi
A Bakioğlu, H Ekşi, O Akınoğlu, M Akbağ, S Avcı, AN Canel, S Erden, ...
Nobel Akademik Yayıncılık, 2014
102014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20