Follow
Hülya Ugur
Hülya Ugur
Other namesHülya UĞUR
Verified email at comu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Siyasal iletişimde afişlerin kullanımı:1950 ve 1960 dönemlerinde DP ve CHP'nin seçim afişlerinin analizi
H UGUR
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
42014
Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi
H Ugur, NZ Tosun
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 295-325, 2024
2024
Femvertising Pazarlama Yaklaşımı Çerçevesinde Cinsiyet İçi Farklılıkları Konu Edinen Koton “Şimdi Herkese Saygı Moda” Reklam Kampanyasına Yönelik Nitel Bir Çalışma
H UGUR, A ŞAHBAZ
Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yenilikçi Yaklaşımlar Dergisi 7 (2), 67-87, 2023
2023
MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ
U Hülya
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 7 (77), 390-404, 2022
2022
STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH “SUYUN SONU GÖRÜNYOR” REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ
H Ugur
ASOS Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (122), 478-495, 2021
2021
STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH “SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR” REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ
U Hülya
The Journal of Academic Social Science 122 (122), 478-495, 2021
2021
KURUMSAL REKLAM ANLAYIŞIYLA COVİD SÜRECİNDE BİRLİKTELİK MESAJI VEREN BANKALARIN YAPMIŞ OLDUKLARI REKLAM ÇALIŞMALARININ GÖRSEL VE SÖZEL GÖSTERGELERLE ÇÖZÜMLENMESİ
H Ugur
Atlas Journal 7 (39), 1546-1561, 2021
2021
REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI: REXONA “SARI LEKELERE SON” REKLAM FİLM ANALİZİ
H Uğur
Journal of Social and Humanities Sciences Research 71 (8), 1356- 1364, 2021
2021
MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ
H Ugur
International SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL 77 (7), 390-404, 2021
2021
FİLM PAZARLAMASI: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE
H Ugur
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences (SOBİDER) 8 (51 …, 2021
2021
REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI: REXONA “SARI LEKELERE SON” REKLAM FİLM ANALİZİ
H Ugur
Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHRS) 71 (8), 1356-1364, 2021
2021
Kurumsal Reklam Anlayışıyla Covid Sürecinde Birliktelik Mesajı Veren Bankaların Yapmış Oldukları Reklam Çalışmalarının Görsel Ve Sözel Göstergelerle Çözümlenmesi
H Ugur
ATLAS Journal International Refereed Journal On Social Sciences 39 (7), 1546 …, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–12