Takip et
İlknur Doğu Öztürk
İlknur Doğu Öztürk
dogus.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Siyasal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: 2012 Amerikan Başkanlık Seçimlerinde Twitter Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
İD Öztürk
Yeni Medya Araştırmaları: Kavramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Konya …, 2014
262014
Siyasal İletişim Kampanya Aracı Olarak Video İçerik Paylaşım Ağı YouTube: 23 Haziran 2019 İstanbul Yerel Seçimi Üzerine Bir Değerlendirme
İ Doğu Öztürk, B Zeybek
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 92-114, 2020
132020
Halkla İlişkilerde Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanılması: Kadıköy ve Beyoğlu İlçe Belediyelerinin Kurumsal Web Sitesi Analizi
İ Doğu
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
112008
Bir Siyasal Kampanya Aracı Olarak Twitter: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Adayların Twitter Kullanımı
İD Öztürk, Ö Erkmen
Kültür ve İletişim Dergisi, 44-71, 2019
7*2019
Dijitalleşme ve Etik Sorunlar: Nesnelerin İnterneti Teknolojisini Gözetim, Gizlilik, Güvenlik Kapsamında Değerlendirme
İ Doğu Öztürk, B Zeybek
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 1-15, 2021
5*2021
Sağlık İletişiminde Kamu Spotu Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme: “Sen de Başarabilirsin” Kamu Spotu Örneği
F Sabırcan, İ Doğu Öztürk
İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi 1 (1), 34-51, 2020
52020
Sağlık İletişiminde Kamu Spotu Kullanımı: Sigara Karşıtı Kamu Spotlarını Kültürel Göstergelerle Okumak.
İ Doğu Öztürk
Gaziantep University Journal of Social Sciences 19 (1), 2020
52020
Türkiye’de Ekoloji Hareketlerinin Sınırlı Sosyal Medya Kullanımı: Ekoloji Birliği Twitter Ağı Analizi Örneği
Ö Erkmen, C Arslan, B Gümüş, İ Doğu Öztürk
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 31-66., 2019
52019
COVID-19, Misinformation and Communication Studies: A Systematic Review of the Infodemic
O Kuş, İD Öztürk
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences 2 (61), 2022
3*2022
Panoptikon 2.0: Alternatif Medya ve Karşı Gözetim
İ Doğu Öztürk
Erciyes İletişim Dergisi 6 (1), 701-712, 2019
32019
Çin’de Üretilen Aşılara Yönelik YouTube Tartışmaları Çerçevesinde Yanlış Bilgi ve Nefret Söylemi İlişkisi Üzerine Bir İnceleme
O Kuş, İ Doğu Öztürk
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 96-117, 2021
22021
Turizm Diplomasisi Kapsamında Kent Markalama: Dijital Çağda Müzeler Bir Kentin Markalaşmasına Nasıl Katkı sağlar?
B ZEYBEK, İD ÖZTÜRK
İletişim ve Diplomasi, 165-184, 2022
12022
Dijital iletişimde yer markalama
İ Doğu Öztürk
Dijital Pazarlama İletişimi, 227-251, 2021
1*2021
The Role of Museums in the Process of Creating a Brand City: The Case of Ankara
İ Doğu Öztürk, B Zeybek
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 73-89, 2023
2023
Kent İmajının Sürdürülebilirliği: Kültür Odaklı Kent Markalaşma Stratejileri
İD Öztürk
Kentli Dergisi, 62-67, 2022
2022
Sosyal Ağlarda Tüketici Boykotu Krizleri: Markaların Dijital Aktvizm İle İmtihanı
İD Öztürk
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, 127 -152, 2022
2022
Using Social Networks for Women’s Movement Within the Scope of Digital Activism: “We Will Stop Femicide” Platform
İD Öztürk
Woman Studies, 47-68, 2022
2022
Sosyal Medyada Dezenformasyon Aracı Olarak Sanat Konulu Görseller:Sanatın Yalanı ile Yalanın Sanatını yaratmak
İD Öztürk, B Zeybek
Yeni Medyada Yanlış Bilgi Komplo Teorileri ve Bilimin İnkarı, 73-95, 2022
2022
Siyasi Parti Liderlerinin İletişim Stratejisi Olarak Video İçeriği Üretiminin İncelenmesi
İ Doğu Öztürk
Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, 137-152, 2021
2021
Siyasal İletişim Uygulamalarına Yansımaları ve Dönüştürücü Etkisi ile Youtube
İD Öztürk, B Zeybek
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü II, 16-44, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20