Ortaokul matematik öğretmenleri ölçme-değerlendirmeyi nasıl yapıyor? Bir durum çalışması F Önel, F Dalkılınç, N Özel, Ş Deniz, T Balkaya, G Birel Kastamonu Education Journal 28 (3), 1448-1459, 2020 | 12 | 2020 |
Analysis of primary school teachers’ knowledge of geometry G Kurt-Birel, Ş Deniz, F Önel International Electronic Journal of Elementary Education 12 (4), 303-309, 2020 | 12 | 2020 |
An investigation of Middle School Students’ Spatial Reasoning Skills G Kurt, F Önel, Ö Çakıoğlu International Electronic Journal of Elementary Education 16 (1), 123-141, 2023 | 1 | 2023 |
MARIAN MIEDLAR ÇELLO OKULU 1 VİYOLONSEL BAŞLANGIÇ METODUNUN İNCELENMESİ B Kayaarslan, Ş Yıldırım Orhan Akademisyen Kitabevi, 2022 | 1 | 2022 |
Disiplinlerarasi Ögretmen Akademisi Etkinlikleri Ekitap3 16 3, 6, 2022 | | 2022 |
Ortaokul Öğrencilerinin Temel Geometrik İnşa Süreçlerinin Dinamik Geometri Ortamında İncelenmesi: Yunus’ un Durumu F Önel, GK Birel, O Coşkuntuncel TURKISH COMPUTER & MATHEMATICS EDUCATION SYMPOSIUM, 179, 2021 | | 2021 |
YÜKSEK LİSANS TEZİ F ÖNEL | | 2021 |
ORTAOKUL 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİK DÜŞÜNME BECERİLERİNİN DİNAMİK GEOMETRİ ORTAMINDA İNCELENMESİ F ÖNEL MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2021 | | 2021 |