Takip et
Editor JGEDC
Editor JGEDC
Young Wise (Genç Bilge) Publishing
gencbilgeyayincilik.com üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Creative and Critical Thinking Skills in Problem-based Learning Environments
B Birgili
Journal of Gifted Education and Creativity 2 (2), 71-80, 2015
7582015
Factor Determinants of Teacher Professionalism as Development of Student Learning Education at SMK PGRI in Tegal City, Indonesia
B Habibi, S HARTINAH, R Umam, M Syazali, F LESTARI, A Abdurrahman, ...
Journal of Gifted Education and Creativity 6 (2), 123-132, 2019
882019
The integration of 21st century skills into education: an evaluation based on an activity example
O AGAOGLU, M Demir
Journal of Gifted Education and Creativity 7 (3), 105-114, 2020
422020
Öğretmen Adaylarının “Yaratıcı Öğretmen” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
S Schreglmann, Z Kazancı
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (3), 2016
422016
Üstün/özel yetenekli öğrencilere yönelik destek eğitim odası uygulaması: Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlikleri ve görüşleri
B Nar, HS Tortop
Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 4 (1), 1-24, 2017
392017
Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Velilerinin Bilim ve Sanat Merkezi`yle İlgili Görüşleri: Bir BİLSEM Örneği
İ Koç
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (3), 2016
382016
Üstün Yetenekli Bireylere Yönelik Eğitim Uygulamaları
MA Genç
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (3), 2016
362016
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Tutum ve Öz-yeterliklerinin İncelenmesi
A Güneş
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 2 (1), 2015
332015
Yaratıcı Düşünme Eğitimi: SCAMPER Örneği
M Özyaprak
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (1), 2016
202016
Yaratıcılığın Değerlendirmesinde Yeni Yaklaşımlar
B Kaygın, Ç Çetinkaya
Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 2 (1), 2015
162015
Why Thought Experiments Should Be Used as an Educational Tool to Develop Problem-Solving Skills and Creativity of the Gifted Students?
HS Tortop
Journal of Gifted Education and Creativity 3 (3), 35-48, 2016
142016
Investigation of the Gifted Education Self-Effecacy of Teachers Work with Gifted Students
S DİNÇER
Journal of Gifted Education and Creativity 6 (3), 167-174, 2019
132019
Güney Kore`de Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Han Nehri Mucizesi: Gezi Notları
E Erdik
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (2), 2016
132016
Effectiveness of the differentiated instructional design for value education of gifted: a mixed study
YE Avcu, Y Yaman
Journal of Gifted Education and Creativity 9 (1), 1-23, 2022
102022
Özel eğitimde yenilikçi uygulamalar görme engelli bireyler için inovatif ve yenilikçi teknolojik araç tasarımları ve yaşam doyumlarına etkisi
SÇ İYİGÜN, HS TORTOP
Journal of Gifted Education and Creativity 5 (2), 31-43, 2018
102018
Understanding Creativity
AP Johnson
Journal of Gifted Education and Creativity 3 (3), 2016
102016
Üstün/özel yetenekli çocuklarda mutluluk
M TOHUM, HS TORTOP
Journal of Gifted Education and Creativity 5 (2), 90-99, 2018
92018
Tecrübe Etkileşimi Vasatında Araştırmalarla Zenginleştirilmiş Uygulamalı (TEVAZU) Üstün Yetenekliler Aile Eğitim Programının Etkililiğinin Araştırılması
HS Tortop
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (1), 2016
92016
Üstün Yetenekliler Üniversite Köprüsü Eğitim Programı’na (ÜYÜKEP) Katılan Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Öğretmenlerinin ÜYÜKEP Hakkındaki Görüşleri
HS Tortop, B Ersoy
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 2 (1), 2015
92015
Perceptions of Candidate Teachers about Concept of the Project
HS Tortop
Journal of Gifted Education and Creativity 1 (1), 13-20, 2014
92014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20