Creative and Critical Thinking Skills in Problem-based Learning Environments B Birgili Journal of Gifted Education and Creativity 2 (2), 71-80, 2015 | 758 | 2015 |
Factor Determinants of Teacher Professionalism as Development of Student Learning Education at SMK PGRI in Tegal City, Indonesia B Habibi, S HARTINAH, R Umam, M Syazali, F LESTARI, A Abdurrahman, ... Journal of Gifted Education and Creativity 6 (2), 123-132, 2019 | 88 | 2019 |
The integration of 21st century skills into education: an evaluation based on an activity example O AGAOGLU, M Demir Journal of Gifted Education and Creativity 7 (3), 105-114, 2020 | 42 | 2020 |
Öğretmen Adaylarının “Yaratıcı Öğretmen” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları S Schreglmann, Z Kazancı Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (3), 2016 | 42 | 2016 |
Üstün/özel yetenekli öğrencilere yönelik destek eğitim odası uygulaması: Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlikleri ve görüşleri B Nar, HS Tortop Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 4 (1), 1-24, 2017 | 39 | 2017 |
Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Öğrenci Velilerinin Bilim ve Sanat Merkezi`yle İlgili Görüşleri: Bir BİLSEM Örneği İ Koç Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (3), 2016 | 38 | 2016 |
Üstün Yetenekli Bireylere Yönelik Eğitim Uygulamaları MA Genç Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (3), 2016 | 36 | 2016 |
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Tutum ve Öz-yeterliklerinin İncelenmesi A Güneş Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 2 (1), 2015 | 33 | 2015 |
Yaratıcı Düşünme Eğitimi: SCAMPER Örneği M Özyaprak Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (1), 2016 | 20 | 2016 |
Yaratıcılığın Değerlendirmesinde Yeni Yaklaşımlar B Kaygın, Ç Çetinkaya Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 2 (1), 2015 | 16 | 2015 |
Why Thought Experiments Should Be Used as an Educational Tool to Develop Problem-Solving Skills and Creativity of the Gifted Students? HS Tortop Journal of Gifted Education and Creativity 3 (3), 35-48, 2016 | 14 | 2016 |
Investigation of the Gifted Education Self-Effecacy of Teachers Work with Gifted Students S DİNÇER Journal of Gifted Education and Creativity 6 (3), 167-174, 2019 | 13 | 2019 |
Güney Kore`de Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Han Nehri Mucizesi: Gezi Notları E Erdik Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (2), 2016 | 13 | 2016 |
Effectiveness of the differentiated instructional design for value education of gifted: a mixed study YE Avcu, Y Yaman Journal of Gifted Education and Creativity 9 (1), 1-23, 2022 | 10 | 2022 |
Özel eğitimde yenilikçi uygulamalar görme engelli bireyler için inovatif ve yenilikçi teknolojik araç tasarımları ve yaşam doyumlarına etkisi SÇ İYİGÜN, HS TORTOP Journal of Gifted Education and Creativity 5 (2), 31-43, 2018 | 10 | 2018 |
Understanding Creativity AP Johnson Journal of Gifted Education and Creativity 3 (3), 2016 | 10 | 2016 |
Üstün/özel yetenekli çocuklarda mutluluk M TOHUM, HS TORTOP Journal of Gifted Education and Creativity 5 (2), 90-99, 2018 | 9 | 2018 |
Tecrübe Etkileşimi Vasatında Araştırmalarla Zenginleştirilmiş Uygulamalı (TEVAZU) Üstün Yetenekliler Aile Eğitim Programının Etkililiğinin Araştırılması HS Tortop Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 3 (1), 2016 | 9 | 2016 |
Üstün Yetenekliler Üniversite Köprüsü Eğitim Programı’na (ÜYÜKEP) Katılan Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Öğretmenlerinin ÜYÜKEP Hakkındaki Görüşleri HS Tortop, B Ersoy Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 2 (1), 2015 | 9 | 2015 |
Perceptions of Candidate Teachers about Concept of the Project HS Tortop Journal of Gifted Education and Creativity 1 (1), 13-20, 2014 | 9 | 2014 |