Determinants of phubbing, which is the sum of many virtual addictions: A structural equation model E Karadağ, ŞB Tosuntaş, E Erzen, P Duru, N Bostan, BM Şahin, İ Çulha, ... Journal of Behavioral Addictions, 1-15, 2015 | 353 | 2015 |
Eğitim Bilimleri Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin Tematik Açıdan İncelemesi E Karadağ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 75-87, 2009 | 303 | 2009 |
Yeni tip Koronavirüs pandemisi döneminde üniversitelerde uzaktan eğitim: Lisans öğrencileri kapsamında bir değerlendirme çalışması E Karadağ, C YUCEL Yükseköğretim Dergisi 10 (2), 181-192, 2020 | 251 | 2020 |
Eğitim bilimleri doktora tezlerinde kullanılan araştırma modelleri: Nitelik düzeyleri ve analitik hata tipleri E Karadağ Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1 (1), 49-71, 2010 | 248 | 2010 |
The factors affecting acceptance and use of interactive whiteboard within the scope of FATIH project: A structural equation model based on the Uni fi ed Theory of acceptance … B Tosuntas, E Karadag, S Ohran Computers & Education 81, 169-178, 2015 | 226 | 2015 |
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı: Sınıf öğretmenleri görüşleri kapsamında bir araştırma E Karadağ, S DENIZ, T Korkmaz, G DENIZ Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 383-402, 2008 | 162 | 2008 |
Kuramdan-uygulamaya ilköğretimde drama: Oyun ve işleniş örnekleriyle E Karadağ, N Çalışkan Anı yayıncılık, 2005 | 127 | 2005 |
Organizational Cynicism, School Culture, and Academic Achievement: The Study of Structural Equation Modeling E KARADAĞ, G KILIÇOĞLU, D Yilmaz Educational Sciences: Theory & Practice 14 (1), 102-113, 2014 | 125 | 2014 |
The effect of educational leadership on students’ achievement: A meta-analysis study E Karadağ, F Bektaş, N Çoğaltay, M Yalçın Asia Pacific Education Review 16 (1), 79-93, 2015 | 122 | 2015 |
Ruhsal liderlik üzerine teorik bir çözümleme N Baloğlu, E Karadağ Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 15 (2), 165-190, 2009 | 120 | 2009 |
Introduction to meta-analysis N Çoğaltay, E Karadağ Leadership and organizational outcomes, 19-28, 2015 | 112* | 2015 |
TIMSS 2011 ulusal ön değerlendirme raporu C Yücel, E Karadağ, S Turan Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Politika Analizi …, 2013 | 109 | 2013 |
PROSOSYAL DAVRANIŞ EKSENİNDE ÖZGECİLİK ÜZERİNE TEORİK BİR ÇÖZÜMLEME E Karadağ, I MUTAFÇILAR | 106 | 2009 |
The virtual world’s current addiction: Phubbing E Karadağ, ŞB Tosuntaş, E Erzen, P Duru, N Bostan, BM Şahin, ... Addicta: The Turkish Journal on Addictions 3 (2), 250-269, 2016 | 100* | 2016 |
İlköğretim okulu yöneticilerinin öğretmenler tarafından algılanan demokratik tutumları ile öğretmenlerin demokratik değerleri üzerine ilişkisel bir araştırma E Karadağ, N Baloğlu, P YALÇINKAYALAR Değerler eğitimi dergisi 4 (12), 65-82, 2006 | 100 | 2006 |
Öğretmen yetkinliğinin tarihsel gelişimi ve Ohio öğretmen yetkinlik ölçeği: Türk kültürüne uyarlama, dil geçerliği ve faktör yapısının incelenmesi N Baloğlu, E Karadağ Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 56 (56), 571-606, 2008 | 96 | 2008 |
Türkiye’de Eğitim Yönetiminde Bilgi Üretimi: Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi 2003-2013 Yayınlarının İncelenmesi [doi: 10.14527/kuey. 2014.005] S Turan, E Karadağ, F Bektaş, M Yalçın Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi 20 (1), 93-119, 2014 | 94 | 2014 |
The factors effecting student achievement: Meta-analysis of empirical studies EE Karadağ Springer, 2017 | 92* | 2017 |
Spiritual Leadership and Organizational Culture: A Study of Structural Equation Modeling. E Karadag Educational Sciences: Theory and Practice 9 (3), 1391-1405, 2009 | 83 | 2009 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin algiladiklari liderlik biçimleri ile iş doyumlari arasindaki ilişki E Karadağ, A Başaran, T Korkmaz Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (21), 32-45, 2009 | 81 | 2009 |